• Tabitao

Inboxproblem

Hejsan!

Kan någon vänlig själ där ute hjälpa mig med en sak?!
    Jag har fått ett meddelande i min inbox från en gäst (alltså besökare på min sida) eller som det står i meddelandet "besökare på er bröllopssida hos Bröllopstorget", dvs, en person som är gäst/har inget användarnamn vad jag förstår. Jag skulle gärna vilja svara på detta meddelande och komma i kontakt med personen i fråga, men förstår int hur jag skall gå tillväga?
    Det finns inget "svara på detta meddelande knapp" som det annars brukar finnas då man får meddelande i inkorgen och jag kan int lägga till personen som en kontakt i min adressbok heller eftersom det int finns något användarnamn... Vad ska ja göra?!

Tacksam för hjälp!!!

• Svar på tråden Inboxproblem
  • Mrs love

Jag vill också ha hjälp med detta, jag har inte fattat hur man skickar ett meddelande...

• Pumpkin

Har inte personen som skickat meddelandet angett en mailadress så kan du inte svara, tyvärr.

Mrs love: Du går in på din sida och i menyn till vänster finns "Skicka meddelande". Klicka där så förstår du nog resten

• Tabitao

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-09 11:07:38 följande:

Har inte personen som skickat meddelandet angett en mailadress så kan du inte svara, tyvärr.
    Ah,ok... Tack för svaret iaf! Hoppas den personen skriver igen då och lämnar sin mailadress!
Svar på tråden Inboxproblem