• Sandra86

Jag måste bara få skriva av mig

Idag tog jag mig i kragen och beställde ringar och åkte in och köpte ett kort som jag ska skriva min "frieridikt" i. Igentligen är det ingen brodska med detta eftersom frieriet ska ske i början av juni. Men jag var bara tvungen nu.
    Otroligt vad det pirrade i magen när beställningen på ringarna gått iväg.

www.brollopstorget.se/hem/sandra86/gallery/phpdik4lc.jpg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-12 16:06
    Nu är ringarna hemma!

www.brollopstorget.se/hem/sandra86/gallery/phpl3ib0h.jpg

• Svar på tråden Jag måste bara få skriva av mig
  • chickpea

Vad kul, måste kännas spännande! Fina ringar!

• Sandra86

Det är helt underbart! Önskar att vi kunde åka på kryssningen imorgon så jag kan få ha den ringen på mitt finger som det står hans naman i!
    Tack så mycket, jag tyckte ringarna var enkla och fina.

• chickpea

Du får skriva och berätta hur frieriet gick! Juni är snart här!

• Saxiquine

Vad roligt jag gjorde exakt samma sak, kort med dikt som kläckte frågan på alla hjärtans dag och fick ett "ja" som tur var =)

Lycka till!!!

• Sandra86

chickpea: klart jag skriver om hur det gick! håller tummarna i alla fall att jag får ett ja!

saxiquine: för min del är det bäst att jag ger ett kort, ska jag försöka säga det så kommer jag bara börja gråta. Och eftersom jag ska fria på våran 4-årsdag kommer han inte fatta att det är ett frieri förens på sista raderna. Jag brukar vara duktig på att ge kort annars på våra årsdagar.

• LizaStina

Jätte fina ringar. Tiden går fort så juni är här snart.

• Sandra86

LizaStina:
    Ja jag kom på att det kanske är dags att börja göra sig iordning för frieriet.. Så man inte är ute i sista sekund.

• AnnaochHenrik

Hoppas inte han också tänkt fria på er 4-årsdag då!
    Det låter jättemysigt, och kortet var jättesött!

• Sandra86

Om han friar på samma dag så kommer det minst sagt bli en mycket intressant händelse!

• Bettertogether

Jättefina ringar!!! :D

Svar på tråden Jag måste bara få skriva av mig