Inlägg från: Kärleksvindar |Visa alla inlägg
  • Kärleksvindar

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

ok lovar!!Men det var fruktansvärt bra idag kan jag säga

Pumpkin skrev 2008-05-06 22:28:15 följande:
    Snälla snälla säg inte vad som hände i Desperate Housewives. Jag ska se inspelningen imorgon!
  • Kärleksvindar

God morgon!!
    Sitter här med mitt kaffe i pyjamas och mina bröllops skor
    Ska gå in dom lite nu varje dag..
    Jag blev också sugen på ansiktsbehandling..gud vad skönt det skulle vara men jag hinner nog bara med en tror jag..

• Kärleksvindar

godmorgon
    idag är det väldigt fint väder så jag får nog ta och gå ut idag.Jag är ju ledig.hmm tror nog jag gör så

• Kärleksvindar

nej du det kan jag förstå..men du kanske inte slutar så sent att du kan ta det sen..Ha en trevlig dag!
    Fröken Planera skrev 2008-05-08 08:31:48 följande:

Det där lät underbart.. Själv så sitter jag på kontoret och planerar denna veckan.. Känns inte speciellt kul när det är strålande sol ute..
  • Kärleksvindar

Mitt kaffe är klart så nu ska jag ta och dricka det i Trädgården man kan ju inte sitta inne i detta vädret om man inte så måste förståss..

Ska bara ta på mig mina skor.bröllopsskor..*asg*

• Kärleksvindar

Måste ut och kolla på den parfymen..har inte tänkt på parfym föränns nu när du skrev klart kan man ju inte ha den/dom som man har hemma.
    Fröken Planera skrev 2008-05-08 11:02:44 följande:

Jag köpte en ny parfym häromdagen. Den är super-fräsch. Armani Diamond. Rekommenderas varmt..
  • Kärleksvindar

Nu ska jag lägga mig..Godnatt mina vänner.

• Kärleksvindar

Vadå? Lägger BT ner på natten? Konstigt jag har suttit o chattat då jag jobbat natt då har kl både varit 01-02
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-09 00:09:58 följande:

Nä nu lägger BT ner om 7 minuter så jag ska väl oxå gå o lägga mig.Har du fått klarhet i varför det lägger ner 00.15 varje natt pumpkin
  • Kärleksvindar

Godmorhon tjejer!!
    Jaha då var det lördag idag och då är det min möhippa men jag sitter o väntar o undrar när?

Hmm nu ska jag dricka lite kaffe och äta en smörgås, sen får jag nog göra vid mig lite..sminka mig och ta på mig lite kläder..sitter just nu i pyjamas..

Vad ska ni göra idag då?

• Kärleksvindar

Nu har jag haft min möhippa och det är bara att gå in i itt galleri för nu har jag lagt ut bilder där..

• Kärleksvindar

Blöjan fick jagta av innan utgång

Pumpkin skrev 2008-05-12 11:38:44 följande:
    Kärleksvindar: Du är tålig, jag hade aldrig accepterat varken blöja eller försäljning på stan
  • Kärleksvindar

skrivit en logg på forumet.den heter" Nu har det hänt.min möhippa" läs där
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 11:41:07 följande:

Kärleksvindarvad kul ni verkar ha... säger som pumpkin (vi är nog ganska "o"tåliga visserligen) att jag hade aldrig gått med på någon form utav utspökning. Max tiara och slöja, hihi... men det såg ut som att ni verkligen hade en härlig kväll. Vad fick du göra? Berätta
  • Kärleksvindar

ville bara säga att jag är Jätte nervös.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.