• grabbarna

det här måste få ett slut

jag har *handen på hjärtat* faktiskt fått mycket pluggande gjort idag men bestämde mig för att kika in hit en stund innan det var dags att hämta ungarna på dagis och vad händer??

jo jag glömmer bort tiden och får skynda mig och åker och hämtar ungarna osminkad! hemska tanke ....eller ja handling i detta fall

det blir ju förvirrande för folk för

1. så känner dom inte igen en
    2. så tror dom att man är sjuk

;-D

• Svar på tråden det här måste få ett slut
  • pallesj

Ja det e lätt o fastna här inne, inga längre pauser från sidan även om det inte händer nåt här så måste man kolla om det kanske ändå inte är nåt nytt hihi.

• Skottdagen2008

Ska ni säga, jag är ju redan GIFT och fastnar här.

• Miss Blue

Herregud snart får man väl tillsägelse utav jobbet *fniss*
    Beroende svar JA!!!!

• pallesj

De borde ha en varningstext i början VARNING BEROENDEFRAMKALLANDE svårt att ta sig ut hahahhaha

• grabbarna

hihi ja verkligen ibland sitter man ju bara kvar och hoppas att det ska ha kommit nåt nytt inlägg fast att man eg har annat att göra *harkel* som nu börja med maten tex

• Miss Blue

FNISS känner igen det...ska bara titta lite - tänk om någon skrivit något, det kan jag ju bara inte missa!!!!

grabbarna skrev 2008-04-10 15:39:53 följande:
    hihi ja verkligen ibland sitter man ju bara kvar och hoppas att det ska ha kommit nåt nytt inlägg fast att man eg har annat att göra *harkel* som nu börja med maten tex
  • bridesilly

Tänk om någon har svarat på min oootroligt viktiga fråga nånstans i en tråd jag bara måste in en liiiiten sväng innan jag ska.....ja vad var det nu jag skulle göra...BT trådar..*sitter i trådar en stund*

aaaaaaaaaaah va e klockan jag måste iväg

• Thailand 08

redan giftmen fortfarand väldigt beroende

• Aleta

Jag tänkte precis så idag:
    detta måste sluta, jag hinner inte göra något alls klart till bröllopet!!!

• FruRålin080808

Jag känner igen mig=) Kan inte heller sluta...Jag är BT missbrukare!!!
    Kanske stötta varandra i vårt beroende?;)
    Kram på er!

Svar på tråden det här måste få ett slut