• vintergården

Lyckliga JAG!!

Var o handlade på Maxi, tänkte att jag går igenom skoavdelningen, händer att man gör det även på vuxenskor. Och då stor DOM där mina bröllopsskor. Jag har haft hem 5 par ifrån Brandos men inga har varit bra.
    Och det var nästan så jag fick lite hjärtklappning när jag gick fram tog dom från hyllan och satte i foten. Satt som glasskon på Askungen. Om nu skon var helt underbar så var priset helt outstanding, ord pris 249 kr, reapriset var 49 kr. Så nu har jag börjat att gå in dom, så jag ska snart ta en bild o lägga i galleriet. Ska bara ha dom en liten stund till =)

• Svar på tråden Lyckliga JAG!!
  • AnnaochHenrik

Haha, brudskor för 49 kronor på Maxi, klockrent!
    Vad kul att du hittade fina skor!

• lillP

Snacka om tur! Och det måste man ju få ha ibland (hoppas det blir lika för mej )

• niklasbivandefru

haha ja de va inte illa!!! grattis!!!

• Nikajo

Att man blir så lycklig över en sån sak. Var helt salig då jag hittade min brudväska på Ur & Penn för 50kr!

• Fröken Planera

Jag var på Wedins skor idag för att titta efter en liten krditkortshållare. (Jag har aldrig hittat schysta skor på wedins, så jag tittar aldrig där.)Men minsann, där hade de en lite ställning med skor som såg ur som kopior från Brandos. 399kr. JAg har redan köpt skor, annars hade jag nog kunnat köpa ett par där!

lillP skrev 2008-04-10 20:19:28 följande:
    Snacka om tur! Och det måste man ju få ha ibland (hoppas det blir lika för mej )
  • lillP

sett fler som hittat skor på wedins. Låter ju helt klart som man måste ta sig dit och kolla. Så jag inte missar MIN turdag

Fröken Planera skrev 2008-04-10 20:24:44 följande:

Jag var på Wedins skor idag för att titta efter en liten krditkortshållare. (Jag har aldrig hittat schysta skor på wedins, så jag tittar aldrig där.)Men minsann, där hade de en lite ställning med skor som såg ur som kopior från Brandos. 399kr. JAg har redan köpt skor, annars hade jag nog kunnat köpa ett par där!
  • vintergården

Nu är bilden inlagd

• Fenixx

såg jättefina ut, och vilket pris!

låter som för mig...gick förbi en skoavdelning och där låg dem...passar perfekt till vårat tema. 29kr! haha

ja wedins kan man göra riktiga fynd på ibland när det gäller skor till en själv och även barnskor. då dem ofta har dags och vecko-erbjudanden.

• jelikr

Jag som har problem att hitta skor som passar mina fötter och har letat som en galning , hittade faktiskt ett par igår precis på Wedins... :)
    Blev sååååå lycklig!! Känner igen din känsla...
    Bild på mina skor finns i galleriet..

• stenkrossen

Fräckt att handla brudskor på ica-kortet, så får man ju några extra bonuspoäng också.

• kexxet

Verkligen billigt..Jag hittade en jättejättefin tärnklänning för hela 99kr.. =)..Den hade kostat 899kr, men så va de 70%, Ibland ska man ha tur =)

• Joji
    stenkrossen skrev 2008-04-10 23:03:49 följande:
    Fräckt att handla brudskor på ica-kortet, så får man ju några extra bonuspoäng också.
    Hahaha, just det - vilken extra bonus!

Grattis till ett toppfynd!!
  • Vinnaren

Vilka toppenfynd!
    Själv köpt ejag brudskor på ELLOS för 249:- kändes också som ett fynd!

• paradisfågel

Va kul! Ett riktigt fynd!

• jordgubbar och oboy

Grattis till ditt fina fynd!
    Ha,ha, ser precis framför mig hur hundratals brudar stormar ICA MAXI

• bofinkarna

Jag köpte på tradera för 110 kr inkl frakt.. Känns också bra.. De har dock inte kommit än.. Peppar peppar att de passar ;)

Svar på tråden Lyckliga JAG!!