• Troll1

När börjar PLUS tjänsten funka?

Har undrat detta länge.
    Varför funkar det inte att uppdatera till plus?

Tetade senast idag...

• Svar på tråden När börjar PLUS tjänsten funka?
  • Pumpkin

Finns ingen fast tidsplan för det än, men det ligger vad jag förstår högt upp på priolistan. Många andra saker har kommit emellan men man säger att det blir förr snarare än senare och troligtvis innan sommaren.

• Communityansvarig

Till sommaren blir det, hinner vi inte förr 1 Juni är deadline. Nu är frågan jag skulle vilja ställa: Vad vill ni ha? vad står överst på er BT-funktions-önskelista? Passa på och tyck och tänk till så ser vi vad som går att ordna

• Lövings

Vad innebär det att ha plus då?

• silvera

Å jag har undrat över VIDEO-tjänsten länge. Först skulle den öppna i september, sedan oktober, och nu har det ett långt tag stått öppnar snart...

• Pumpkin

Det innebär att man har fler funktioner än medlemmar som inte har PLUS. Kollar man på BT's systersajt så kan man (om man har PLUS alltså) använda sig av fet, kursiv, understruken och överstruken text, man har fler smilies, man kan göra omröstningar osv. Men nu efterfrågar ju Johan vad vi vill ha här, så ös på med idéer!

Lövings skrev 2008-04-29 14:43:51 följande:
    Vad innebär det att ha plus då?
  • Troll1

Jag vill kunna ha mitt krypin tillgängligt endast för inloggade medlemmar, ej "gäster"!

PLUS är guld tycker jag som har haft det i ett par år på FL.

Att kunna skriva text på olika sätt är för mig inte det viktigaste, utan att slippa ha utomstående som kan kika i galleriet mm.

• Troll1
    Communityansvarig skrev 2008-04-29 14:25:57 följande:
    Till sommaren blir det, hinner vi inte förr 1 Juni är deadline. Nu är frågan jag skulle vilja ställa: Vad vill ni ha? vad står överst på er BT-funktions-önskelista? Passa på och tyck och tänk till så ser vi vad som går att ordna
    Klart vi ska ha tillgång till PLUS!
    Såhär har ni ju skrivit:
    "PLUS-tjänster kommer inom kort på Bröllopstorget"

Kom igen nu och do it!
  • Pumpkin
    Troll1: Ja att PLUS ska gå igång är bestämt, men redaktionen vill ha tips på vad som ska ingå i den tjänsten. Så se till att spruta ut idéer nu
  • Troll1

* Att kunna välja vilka som kan se ens krypin. Ex bara de som är inloggade medlemmar.
    * Blockera medlemmar (Hoppas att man slipper det, men...)
    * Att kunna lägga in bilder i tråden
    * Skriva med kursiv stil etc
    * smileys
    * Mer utrymme i bildgalleriet

Finns säkert mer saker...

Jag förstår inte, försöker lägga in bilder från mitt galleri till det allmänna bildgalleriet, men det funkar inte. Trots att jag kryssat i rutan mm. Varför är det så?

Svar på tråden När börjar PLUS tjänsten funka?