• beccis80

Han friade!!!

I torsdags hade vi vår sjuårsdag och gick till en jättemysig herrgård för att äta gott och fira.
    Allt var jättemysigt (t o m min favvo-musik va på!)

Vi har ju haft det där med giftermål på tapeten ett tag och pratat löst om gäster, lokal osv...

Sen! Plötsligt säger han att det är dags att fråga på riktigt, OCH GÖR DET!!!
    Ögonen blev tårfyllda knappt innan han hann börja och hjärtat slog så hårt så jag trodde det skulle hoppa ur kroppen!
    Efter den "värsta" chocken lagt sig, kom servitrisen med mat och där satt jag alldeles rödgråten...

Känns SÅ underbart! Vill berätta för HELA VÄRLDEN!!!

• Svar på tråden Han friade!!!
  • AnneiLund

Grattis!!!!!
    När slår ni till nu då?

• Mrs G to be

Jag får flashbacks! Vi hade också pratat lite löst om det och sedan frågar han helt plötsligt en "vanlig" kväll inför mina föräldrar. Instämmer i tårfyllda ögon och känslan av att vilja berätta för hela världen! Det var i juli och nu är det bara två månader kvar till bröllopet!

Stooooort grattis!

• Fåret och Kocken

Grattis!!! Jag minns precis känslan och den är fortfarande kvar!

• Mica o Krille

Vad mysigt!!! Grattis!!!

• matteve

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!! Vad underbart!! (Sorry, kommer bara ihåg hur innerligt LYCKLIG jag var när min Matt friade!!!)

• beccis80

Jaa, det känns helt underbart! Bröllopet blir troligtvis i augusti 2009... Känns så overkligt bara! Var i hela friden börjar man!?
    Vi vet ungefär vilka gäster vi vill ha, vilken kyrka och vilken lokal... Det är ungefär så långt vi har kommit!
    Men allt annat med färgteman, ringar, kläder, inbjudningar...
    Det är HUR mycket som helst! Fast vad gör väl det, det är ju bara underbar planering!!!

Svar på tråden Han friade!!!