104 dagar kvar.
..till vår bröllopsdag. Det var över ett halvår sedan han friade och det har gått superfort. Hur fort kommer inte dessa 104 dagar gå? Känns helt otroligt!
..till vår bröllopsdag. Det var över ett halvår sedan han friade och det har gått superfort. Hur fort kommer inte dessa 104 dagar gå? Känns helt otroligt!
De kommer att gå alldeles för fort ibland känns det som man har mycket tid kvar och inte behöver stressa sen i nästa sekund är det bråttom med att beställa och fixa. Hoppas man hinner med allt bara och inte glömmer något och kommer på det i sista sekund.
Har Ni mycket kvar att fixa.?
Åh hjälp, när jag såg ditt inlägg kollade jag hur många dagar det är kvar till vårt bröllop och det är bara 68! Det är ju ingenting! Nu blev jag nervös.
Nej, det som är kvar är Tysklansresan so sker i mitten av maj och lite detaljer kring maten. Annars känns det helt ok faktiskt . Själv?
Vi har mindre än tre månader kvar. Blir också nervös.
Jo, vi ska också till tyskland är det tänkt och köpa alkoholen sen är det lite andra detaljer som dekorationen till festen som ska köpas så just nu känner jag ingen stress men det brukar komma lite då och då
Vi har ju samma datum
1 jan satt vi och skrev gästlistan och nu vips så är det mitten på april, men nog vill jag att det ska gå ännu fortare he he he..