• Canta

Längtar så jag håller på att gå upp i limningen

Har egentligen iget mer att skriva än att jag längtar till vår bröllopsdag så jag håller på att gå upp i limningen.....

• Svar på tråden Längtar så jag håller på att gå upp i limningen
  • pallesj

Jag med När ska ni gifta er då?? Vi har 70 långa dagar kvar Suck

• fru Bruhn

En till som läääängtar!!

• maja hed

Ja; visst är det en stor längtan, pirrigt och alldelels alldeles underbart.

• BröllopJuli2008
    pallesj skrev 2008-04-13 18:40:25 följande:
    Jag med När ska ni gifta er då?? Vi har 70 långa dagar kvar Suck
    Vi har hela 104 dagar kvar... Sug på den du
  • pallesj

MMM Stackare hi hi Men det går fort, har du mycket kvar att pyssla med o planera då??

• stinakina

118 dagar kvar här

OSA 9 juni, bara det känns som ljusår bort! *suck*

• fru Bruhn
    BröllopJuli2008 skrev 2008-04-13 18:59:22 följande:
    Vi har hela 104 dagar kvar... Sug på den du
    Är det 104 dagar kvar. Jag tror jag dööör. Vill ju nu!
  • BröllopJuli2008

Jag har ju knappt nånting kvar! Det är ju det som är problemet . Det enda som är kvar egentligen är tysklandsresan som sker i mitten av maj och sen lite detaljer med maten. Allt pyssel och sånt är klart. Så nu är det bara att väääääänta. Har t.o.m. försökt övertala m2b om att skjuta fram bröllopet en månad . Iofs är vigselringen redan köpt och beställd men gör det verkligen så mycket om det står 26/7 istället för 26/6?

• fru Bruhn

Nästa helg ska vi åka och prova kläder
    till min pappa som ska gå med mig fram Men har lite problem. Någon som vet om det finns svart väst till frack. Min m2b ska ha frack och jag vet inte om pappa ska ha lika fast en annan färg på västen. Någon som är erfaren inom detta området.

• pallesj

Hi hi Gick han med på det då??
    Vad gör väl en månad, se till att mysa ihop er rejält istället, dejta en månad för skoj skull hihi

BröllopJuli2008 skrev 2008-04-13 19:05:42 följande:
    Jag har ju knappt nånting kvar! Det är ju det som är problemet. Det enda som är kvar egentligen är tysklandsresan som sker i mitten av maj och sen lite detaljer med maten. Allt pyssel och sånt är klart. Så nu är det bara att väääääänta. Har t.o.m. försökt övertala m2b om att skjuta fram bröllopet en månad. Iofs är vigselringen redan köpt och beställd men gör det verkligen så mycket om det står 26/7 istället för 26/6?
  • Canta

vi har 83 dagar kvar och det känns som en evighet......

• lillaj

Jag längtar också, kollar vår Weddingannouncer dagligen och 118 dagar är ju en hel evighet..

• Goldensea

Har som någon annan också redan skrivit 83 dagar kvar... det är ju tusan vad tiden går långsamt samtidigt som den går fort som attan.

• Aleta

fru Bruhn skrev 2008-04-13 19:09:27 följande:

Nästa helg ska vi åka och prova klädertill min pappa som ska gå med mig fram Men har lite problem. Någon som vet om det finns svart väst till frack. Min m2b ska ha frack och jag vet inte om pappa ska ha lika fast en annan färg på västen. Någon som är erfaren inom detta området.
    Inte svart väst till frack, det har man på begravningar,
    Här finns info:
    www.frackvett.se/hur.html
  • mika 080705

canta: lika många dagar här! vad gör du för att sysselsätta dig i väntan?

• Vampyren

Vi har 208 dagar kvar! Och jag längtar...
    Ja vad kan man sysselsätta sig med, när man inte kan planera för tillfälle/planerat klart allting?

• eapea

Vi har bestämt oss för att vänta tills vi har pluggat klart vilket är om ca 2,5 år... Jag fattar inte hur jag ska orka vänta så länge! Vill gifta mig nu!!

• mika 080705

eapea: shit jag skulle gå sönder ;)

• Canta

eapea kanske inte ska tjata om att jag längtar

Svar på tråden Längtar så jag håller på att gå upp i limningen