• bridesilly

Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?

Hur har ni gjort tjejer, ni som har dekorerat tändsticksaskar med papper och sådant?

Vill ha något att pyssla med

• Svar på tråden Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?
  • bridesilly

ingen som har bilder eller nåt?

• bridesilly

inte nån som har bilder på detta eller tips?

• bridesilly

ja just det ja det var hos dig jag hade sett tändsticksaskar. Har du gjort alla bilder själv eller har du köpt mönstrat papper till the perfect match ?

Kirsto skrev 2008-04-14 18:17:10 följande:
    Hejsan! Jag har bilder i galleriet. Så här gjorde jag;1. Skriv ut monogrammet (eller vad du vill ha) i rätt storlek på fint, lite grövre papper. 2. Klipp ut en lagom stor bit och klistra fast pappret på askens översida. På undersidan kan du välja om du vill ha med eller utan monogram, eller kanske en text. The Perfect Match står det på askarna på bilden. 3. Klipp bort ev. överflöd.
  • bridesilly

oj va klurig du är Hur sjuttan gjorde du det? Jag tycker dina askar var så fina med det snirkliga mönstret

Kirsto skrev 2008-04-14 22:26:12 följande:
    Jag gjorde alla bilderna själv, eller snarare så lade jag ihop krumelurerna från bilder som fanns på brollopsbanken.blogspot.com/ till en ny bild.
  • bridesilly

har vi också

Lövings skrev 2008-04-15 19:15:02 följande:
    ja jag med. Finns de någon chans att du kan skicka det,vi ska ha grönt o vitt som tema=)
  • bridesilly

har inboxat dig nu

Kirsto skrev 2008-04-15 20:10:40 följande:
    Nämen?! Har ni grönt och vitt som tema båda två? Inboxa mig era adresser bruttor så skickar jag bilden till er. Var snälla och skicka den inte vidare bara.
  • bridesilly

fick du min mailadress?

Kirsto skrev 2008-04-16 20:23:21 följande:
    Lövings: Inga problem! Ja, det är jag som har gjort bilden (fast jag lånade förstås originalsnirklarna från bröllopsbanken). Miss Blue: Åh, tack! Vad glad jag blir!
  • bridesilly

det räcker väl med lite finare panduro scrap book papper eller?
    Miss Blue skrev 2008-04-17 08:14:04 följande:

Jag funderar oxå på att göra lite tändsticksaskar...har ni något tips på bra papper? Måste det vara tjockt?
  • bridesilly

tja till dom som röker på i pauserna på bröllopet som en kul grej bara

• bridesilly

inget svårt, köpte scrapbook papper och ritade ut efter tändsticksaskarna, klippa och klistra

Svar på tråden Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?