Igår kom dom....
Igår kom dom och hämtade mig. Kommer inte ihåg vad kl va men tidigt var det, jag blev väckt av att mina två systrar och min kusins fru stod vid min säng. Vi skålade med skumpa och Jag fick tio minuter på mig att klä på mig tränigskläder och packa väskan inför kvällen. Sen bar det av ut till bilen. Där fick jag ögonbindel och en flaska cider i handen. När vi kom fram ledde de in mig i ett hus och tog av mig bindeln och där stod dom alla kompisarna..såå kul. Vi åt frukost och sen fick jag sjunga in en låt i en studio som kompisens kille har hemma.. jätte roligt va det. Sen bar det av till Göteborg, där vi spelade paintball i skogen, vi va skit snygga i våra gröna kamoflage dräckter som var några storlekar förstora.. När vi spelat i nästan 1 1/2 timma fick jag byta om till en annan dräkt... en luden nalle dräkt. Dom andra tjejerna fick 15 kulor var i sina vapen och jag fick ca 100 i mitt, sen var det dem mot mig... gissa om jag blev träffad... Har några fina ömma blåmärken i dag. Men det var absolut super kul. Sen bar det av till dusch och bastu där vi gjorde oss fina för kvällen. När vi alla gjort oss i ordning så bar det av till avenyn, där jag fick vingar med rosa kanter och en banderoll som det stod möhippa på, som inte det skulle räcka fick jag också en liten låda som de hängde runt min hals med kondomer, mint bröst och mint kukar,
kondomerna skulle jag sälja de andra skulle jag bjuda bort till dem som köpte. I början var det jobbigt men när jag fått i mig ett par cider kom jag igång. jag fick sålt nästan allihop 30 st.
Sen var det slut på det pinsamma. Vi åt en jätte god middag på Lilla London och sen partade vi på Valand hela natten. Hade en kanon dag... Tack alla om ni läset detta.