• Krystal

Udda bröllopsdrömmar...

Ju närmare man kommer och kanske även långt innan smyger dom in under natten: Bröllopsdrömmar!
    Drömmar om du kanske gifter dig utklädd till påskkärring...eller att klänningen inte är vit som du önskade utan bakrus-grön när du hämtar den

Har du haft någon udda, knäpp, hemsk eller kanska alldelens alldelens underbar dröm om ert stundande bröllop så dela gärna med dig här...

Kan ju börja lite kort själv med att berätta att jag inatt drömde att jag och min m2b gifte oss i mina föräldrars tvättstuga...och den är inte stor..å fullt i tvätt var der där oxå. Och jag hade av misstag tagit på mig ringen innan så han fick ta av den för att sekunden efter trä på den igen...

• Svar på tråden Udda bröllopsdrömmar...
  • Sam3

haha jag har bara drömt om möhippan och det var en mardrömm---
    De lämnade mig mitt ute på byn full som bara den...ramla in och över soptunnor och visste inte vart jag var...

• Bollabolla

Oj..har redan drömt flera mardrömmar om bröllopet..

* Ingen har kokat kaffe till tårtan, så där står jag i brudklänning i köket och mäter kaffe och vatten.
    * Hela kroppen full av mollusker (ni vet såna virusutslag som barn kan få)
    * Hela ansiktet fullt av finnar..
    * Inte en endaste människa håller tal under middagen..
    * Nu senast i natt drömde jag om tre vänner att de egentligen inte alls tyckte det skulle bli särskilt roligt att komma på vårt bröllop

)

• valkyriana

ag drömde här omdagen att bröllopet var i maj, fast det ska vara i augusti. Inget var färdigt och där stod jag med min klänning slarvigt på med håret hängande i tessar, osminkad och allt var bara fel.
    Hemskt!

• bara jag

haha..jag drömde att jag gifte mig med Donald Sutherland...(Keiths pappa...av alla människor! haha...

Drömde även att jag precis innan vigseln hade gått på toa och att hela kjolen hade fastnat innanför strumpbyxorna när jag gick in i kyrkan...till råga på allt hade jag värsta mormorstrosorna!

• wienna

Jag har mest vakna mardrömmar om att vi måste avblåsa det hela i sista sekund pga att jag inte har fått alla mina papper.

Vad gör vi då? Tar en sista minuten till Las Vegas?

• mordax

Haha, kan bara fortsätt a med konstiga bröllopsdrömmar... Drömde häromdagen att en kompis blev jättesur för att vi glömt att bjuda kronprinsessan Viktoria på bröllopet... jag försvarade mig att jag inte bjudit henne för att jag inte kände henne så bra som Madeleine som jag ju självklart bjudit.....

• sviiden

Jag drömde att min m2b sprang iväg mot altaret när musiken började. Jag fick dra i honom för att vi sku "glida" in. När vi sen kom till altaret märkte jag att han hade pyamas på sig *asg*...

• brudensara

Jag har redan drömt flera jobbiga bröllopsdrömmar. En ganska banal, men väldigt jobbig, dröm var att det blev nåt fel på brudbuketten, så min m2b sprang in på Konsum, jag stod utanför och väntade i full brudutstyrsel, och panikinköpte en bukett medan alla gästerna stod och väntade på oss. Han kom ut med en halvvissen bukett gula tuplaner som blev min brudbukett, jag tog inte ens av plasten utan skyndade fram till vigselförrättaren med plastinpackade slokande konsumtulpaner högtidligt burna som brudbukett.

Sen har jag också två gånger drömt att när jag stod där och skulle säga ja så hade min m2b förvandliats till mitt onda ex. I drömmen tänkte jag "det här är fel, det är ju fel man" men jag sa ändå ja och blev gift, fast hela tiden med en panikkänsla. Usch, kallsvettigt!

• F l i c k a n

Jag har inte ens börjat planera något bröllop än, det är fortfarande i tankestadiet. Det blir antagligen först sommaren 2010 men jag har redan drömt mardrömmar om bröllopet tre gånger.

Senast inatt drömde jag att när vi stod i kyrkan kom massa folk fram och vill prata med oss.. mitt i ceremonin. Sen hade min mamma valt solosånger och det va ingen som jag ville ha och solisten började gråta mitt i en sång och va tvungen att gå därifrån. Sen på festen brydde sig ingen om när vi skulle ta tårta och sen tog tårtan slut så vi va tvungna att börja koka kola.

Jag har även drömt innan att honnörsordet blev placerat så att vi hade ryggen mot alla gäster och att maten inte blev klar utan alla satt o väntade jättelänge..

Usch.. det är väl kontrollbehovet som gör sig påminnt kanske.. :(

Svar på tråden Udda bröllopsdrömmar...