• lisjo

Hjälp, kan vi göra så???

Hade tänkt att jag skulle gå själv in i kyrkan med min tärna och våra pojkar 5 och 8 år som följe. Problemet är nu att min lilla kille inte vill gå in med storebror utan med mig. JAg kan se framför mig hur han "spökar" sig när det är dax. Kan vi göra så att den stora killen går med tärnan och jag har den lilla i handen in i kyrkan? Vad tycker ni? Det blir i alla fall det mest praktiska

• Svar på tråden Hjälp, kan vi göra så???
  • matildaochniklas

Det tycker jag absolut att ni kan!

• Catalina

det ska väl gå tycker jag...det är ju ni som bestämmer i slutänden hur det ska se ut

• PatricSusanneS

Låter som en toppenidé... ler

Lycka till!

• 20080301

Men du måste kolla med prästen för det är han som bestämmer hur ni får gå in.

• Pienaar

Kul liten kille du har Klart ni kan gå in så

• Kärlek ger näring åt själen

Jag vet när min mamma gifte sig så höll hennes blivande(s) barn på att förstöra hela ceromin när vi skulle gå in för de vägra först att vara med i följet för att ändra sig och till sist så gick Bg in med den minsta på armen Allt för att han och hans storebror inte fick gå som de ville.

Så jag tror det är bäst om du går in med den lille så du slipper en fördröjning på 10 min för barnen håller på att trixa :-/

• Rosenbruden

Var stolt över din son. Han måste gilla mamma sin...
    Charmigt att han vill gå med dig..

• brud99

Vi hade två små brudnäbbar och två lite äldre. De stora tjejerna tog hand om de små genom att "puffa" dem framför sig när vi skulle gå in i kyrkan. När vi skulle gå ut så formligen sprang de ut så själva utgången gick väldigt fort.

Jag tycker som ni andra håll du sonen i handen, men ha en backup om han inte vill, så att du kan lämna honom till någon som står beredd att ta över så att du själv kan fortsätta.

• Novemberbröllop08

Tycker jag verkligen att du kan, låter jättefint och lite annorlunda.

Svar på tråden Hjälp, kan vi göra så???