• Stardusty

BT - nu och då

Satt och tänkte idag på hur mycket man lärt sig under tiden man varit med på BT. Jag har bara varit medlem i nåt halvår men har redan fått oerhört många bra tips från er andra här inne!
    Det slog mig även hur många förutfattade meningar man hade om saker och ting som man fått ett helt nytt perspektiv på nu när man diskuterat med såväl gifta som förlovade.
    Men så finns det ju såklart saker som man känner sig "dum" för att man inte fattade innan, som jag som trodde att smileygubbarna bara gick att göra om man var "plus"-medlem

Tack för alla goa tips tjejer! Många som säger att tjejer är bitchiga mot varann men detta forum slår ju hål på det påståendet direkt. (ja, förutom vissa "heta" debatter då...)

Ja, vad hade jag för tanke med att starta denna tråden då...? Kanske kan vi skriva vilka bra tips vi fått? Eller bara tacka varann? Eller skriva vilka knäppa idéer vi haft innan nån berättade hur saker och ting ligger till?
    Ja, inte vet jag, men ordet är fritt!

• Svar på tråden BT - nu och då
  • rosesarered

Själv har jag varit medlem i lite över ett år Inte så aktiv medlem kanske jämfört med många andra, beror mest på att jag inte planerar bröllop ännu..
    I början visste jag inget om bröllopsplanering men numera kan jag ju en eller två saker gällande bröllop
    tycker att det är ett jättebra forum för att få hjälp med till exempel relationsproblem, det finns många kloka damer (och killar) här. Har inte hittat något annat "seriöst" forum på internet där man kan skriva på samma sätt som här.

• Stardusty

Mm precis, det är ju här man ventilerat alla frågetecken och fått bra svar och råd. Känner mig mycket säkrare på planeringen nu än när jag bara läste planeringsböcker, för det är på nåt sätt tryggare att höra hur andra gör IRL än vad någon skrivit i en bröllopsbok

• valkyriana

BT har varit oumbärligt för mig! Hade ingen aning om något i stort sätt. Nu är jag snart fullfjädrad!

• jelikr

Har precis som TS skriver lärt mig en hel del här och fått många bra tips... Vad jag däremot inte lärt mig än är de där smileygubbarna TS pratar om ...Hur gör ni???? :)

• Paeonia

Håller med BT är ett av de snällare forumen, kanske för att vi som hänger här är lyckliga personer?

Det är ju jättebra att få tips om sidor med tex klänningar. Då vet jag ju ungefär vad jag vill ha. Att bara gå i en eller flera butiker så blir man ju snurrig och stressad. Nu kan man i veckor (eller månader) bläddra sig igenom massa klänningar i lugn och ro så man kan förklara åtminstonde vad det är man är ute efter. Jag hade inte en aning förut

Samma sak med fotografen, vad gillar vi för TYP av foton?, frågade vår fotograf Oj, men med hjälp av era länkar hit och dit kunde jag få ihop de bilder jag gillade och visade sen dom för honom

TACK!

• valkyriana

: - ) sammansatt
    ; - ) sammansatt

• valkyriana

: -(

arg vet jag inte kanske
    >

• Mrs G to be

: - ) =
    : - ( =
    : - D =
    ; - ) =
    : - p =
    : - o =
    : - [ =
    : - ? =
    8 - ) =

Fanns en tråd om detta för ett tag sedan.

Håller med TS - BT har varit oumbärligt!

Svar på tråden BT - nu och då