• Juni2009

max 10 min promenad...

...till festen från kyrkan.

Ska vi gå dit eller åka dit?

Jag har alltid drömt om att åka med häst o vagn men.. 10 mins promenad = 2 min med vagnen... Inte så kul eller hur?
    Så vad ska vi göra tycker ni???

Promenera till festen eller???

Har ni kul förslag?

• Svar på tråden max 10 min promenad...
  • Humlanhubbe

Vi kommer att åka flakmoppe =)
    Ett annat kul sätt att transporteras så kort bit är skottkärra

• BröllopJuli2008

Vår festlokan (bygdegården) ligger ca 2 minuter från kyrkan. Vi kommer att gå

• 040409

Gästerna kan ju gå i förväg så kan ni ta en lite längre tur med häst och vagn, bruparet ska väl gärna komma sist?

• Balinda

ja men ni åker ju sen sväng.bland den bästa tiden på dagen enligt mig. vi fick andas ut lite, smälta vigseln. dricka lite bubbel.vi var borta ca 30 min.

• olgsof

Häst o vagn är ju trevligt o dekorera upp vagnen, eller varför inte en finare bil,motorcykel med sidovagn.Vet vad jag åkte jo Skoda Fabian Komis en blå sak.Vi hade inte tänkt på skaffa något trevligare mitt uppe i stressen o paniken så då vart det!

• Juni2009

Nu har jag o sambo pratat lite...

Vi vet några gator som "tillhör" delen av "gamla stan"
    så där är vacker speciellt på sommar!!!
    Så fotografen kan följa med oss o fota oss på vagnen och ev. någonstans på ängor...

Så vi kommer att kolla runt efter häst o vagn.

Ska bli skitkul!!!

• olgsof

Juni2009 va roligt,det är så vakert när brudpar kommer med häst o vagn önskar att jag hade kunna tänkt på det innan.Lycka till med allt.Bor du i S-Holm? Så kolla på dessa sidor
    www.taxingedroskeri.se/
    www.rphyrverk.com/
    finns säkert mer!

• Sokkerkakan

Låter som en bra idé att ha häst och vagn. Vi gifter oss också juni 2009 och har funderat på att hyra en gammal veteranbil med en sån där svärmorslucka där brudparet kan sitta. Asrolig idé tycker jag, det är bara det att jag är orolig för att frisyren ska bli förstörd eftersom det blåser i cab eller häst och vagn..

• Blondie77

Har du alltid drömt om att få åka häst och vagn på ditt bröllop tycker jag ni ska göra det oavsett hur kort bit det blir!! :)

• Juni2009

Jaa, frisyr.. ähh det fixar sig ändå.

Svar på tråden max 10 min promenad...