• miss alm

Naturdiets smoothies?

Är det någon som testat dessa? Goda? Och hur är ready-to-dinkarna? Eller kort och gott, är det någon som har erfarenhet av naturdiet som vill berätta lite?

• Svar på tråden Naturdiets smoothies?
  • capu

Jag brukar slurpa i mig en ready to drink till lunch ibland
    och dem är riktigt bra. Vaniljen smakar lite som mjukglassmix
    och chokladen tycker jag är bäst. Rekommenderar inte pulvret, det blir ju billigare per "portion" men är inte på långa vägar lika gott som dem färdigblandade. Tänk på att dem ska vara ordentligt kalla. Smoothisarna har jag inte provat tyvärr, inte hittat i butikerna

• Augustibruden 2008

Naturdiet Choklad är sååå goda!
    Speciellt när den är iskall, smakar då som obo´y!!

• ohlala

den med granatäpple och jordgubb(??) är GRYYYYYYYYYMT god och mättande! annars är naturdiet caffe latte min favorit

• ohlala

den med granatäpple och jordgubb(??) är GRYYYYYYYYYMT god och mättande! annars är naturdiet caffe latte min favorit

• augustibrud08

Visst innehåller Naturdiet laktos? Har för mig det, lite irriterande då man är intolerant. Nutrilett är ju inte så goda tyvär.

• miss alm

Slurpade i mig en smoothie med mango till frukost, MUMS!!! Synd att man bara ska hälla i sig 4/dag...

Naturdiet innehåller laktos, men jag tror smoothisarna är baserade på yoghurt, är inte det lite snällare?

• Augustibruden 2008

Ska man dricka 4 st per dag?

• miss alm

elle var det modifast man skulle dricka fyra av? Är det tre naturdiet?

• Myrrella

Naturdiets pullver är laktosfria om jag inte minns fel och sen blandas dom med vatten. Shaken är mkt godare dock...

• tylatyla

naturdiets produkter är laktosreducerade, så de innehåller inte laktos ( mjölsocker) men däremot mjölkprotein vad jag har förstått. Och protein vill man ju ha.

Har smakat alla tre smoothiesarna och jag kan bara hålla med ovanstående, de är verkligen fantastiskt goda!!

Kul att sånna här produkter kan vara så goda!

4 per dag ger 800 kcal, du kan ju eg äta någon mer ochfortfarande gå ner i vikt ( du gör av med ca 2000 kcal på en dag)

• Augustibruden 2008

Okej, funderar på att köra m Naturdiet. Men samtidigt är det ju inte så bra för min kropp...går upp snabbt igen + mkt mer!

Svar på tråden Naturdiets smoothies?