• sommarbrud 080802

Kan man göra såhär?

Kom på en liten rolig idé. Men vet inte om man kan göra så.
    Vad tycker ni?

Om man har 3 tärnor och 3 marskalkar och de kommer gå in tillsammans. (före oss)
    Alltså marskalk 1 med tärna 1 osv.

Då kom jag på de att eftersom allt annat på bröllopet kommer gå i våra temafärger så varför skulle inte deras kläder också kunna göra de?

Hade tänkt att alla skulle ha färgen vinrött,men tänkte som så nu att alla kunde kanske ha en temafärg var.

Alltså att marskalk 1 och tärna 1 som går in tillsammans kommer ha temafärgen rosa.
    Alltså hon rosa klänning och han rosa väst och pastrong.
    marskalk 2 och tärna 2 kommer ha vinrött och par nr 3 silver eller champagne/beige..

Jag hoppas jag fick fram hur jag tänker iaf.!?

Skulle de kunna gå lr skulle de se jätte fult ut tror ni?

Vill bara höra vad ni säger. Var som sagt bara en idé jag fick upp.

• Svar på tråden Kan man göra såhär?
  • Lillsnufflan

Klart det skulle kunna fungera. Vi har temafärger ljus-, mörklila och silver och vi låter våra marskalkar ha mörklila och tärnorna ljuslila.

• sommarbrud 080802

Ingen som svarar ju. Behöver verkligen hjälp och åsikter om de hela! Hjälp mig snälla!

• Gizmos

Precis sa hade jag tankt att gora (blev tyvarr inte sa
    Jag tror det blir jattefint!!

• Kakan Mascha

Gör som du vill, men det låter snyggt!!

• Jessyt

jag tror det blir jätte fint, kör på det

• Kärlekensskull

Låter jätte bra! Kul med lite annulunda.

• Lycka o Kärlek

Jag skulle inte ha gjort så, det blir lite för många färger blandade för min smak (iallafall när det gäller klädseln!). Jag gillar när det är mer enhetligt (tråkigt kanske ). Men om DU tycker att det låter fint, så kör på det!

• Lucia05

Klart man kan göra så.

• rockabillybruden

Det är så jag skulle vilja ha... (försöker få de igenom)

• HurraViSkaGiftaOss

Låter rörigt.
    Snyggare med en färg på alla tycker jag. Blir lätt
    som en färgpalett annars.

• Novemberbröllop08

Klart du kan göra så men personligen tycker jag att det låter rörigt. Varför inte bara välja en färg som hela brudföljet kan ha? Min tärna, om jag ska ha nån, ska ha en röd klänning som är en av våra färger på bröllopet.

• Trisen

Häftig idé, lite annorlunda Men jag skulle inte välja rosa på ett par och vinrött på ett annat. I mina ögon passar det inte alls ihop...

• SnartJohanson

jag skulle tycka att det blir för rörigt...less is more eller vad det nu heter.

Svar på tråden Kan man göra såhär?