• flowerstick

    2004 brudar i Östergötland???

    Finns det några blivande brudar i Östergötland som skall gifta sig uder 2004? :)

  • Svar på tråden 2004 brudar i Östergötland???
  • Lina 14/2 -04

    Japp!!
    På alla hjärtans dag smäller det! Vi planerar för fullt redan för att kunna ta det lite lugnt över jul och nyår och slippa stressa in i det sista. När och var gifter ni er? Vi gifter oss i Kisa kyrka kanske jag ska tillägga.

  • brud 04

    Här är en till. Vi gifter oss den 22 maj.

  • flowerstick

    hej igen, vi har inte satt datum ännu men det lutar mot 5 juni tror vi. Vi skall spika det till helgen. Vi bor i Östergötland, Vadstena men skall gifta oss i småland där jag är ifrån. Längtar...

  • Meya

    Hej Lina? Vad kul att nån ska gifta sig i Kisa! Vi gifter oss i Tidersums kyrka nu i augusti!

  • Lina 14/2 -04

    Hej Meya!
    Är du från trakten? Vet jag kanske vem du är?

  • Meya

    Jag vill försöka vara ganska anonym på internetsidor men jag är född 1978 i alla fall och har bott i Kisa tills jag var 18 år. Vi har säkert sett varandra i Kisa om du bor/bott där

  • Meya

    Lina!
    Om du ska gifta dig i Kisa-kommer du fixa håret hos någon lokal frisör? Har du någon att rekmmendera? Jag vore JÄTTETACKSAM för tips!

  • Lina 14/2 -04

    Sorry Meya!
    Vi bor i Linköping numera så jag ska fixa hår och make-up på Hårateljén. Vi ska fota oss här också, på Fotoateljén i G:a Linköping. Sen åker vi antagligen limo till Kisa och gifter oss där. Festen blir troligen på Wärdshuset i Kisa.

Svar på tråden 2004 brudar i Östergötland???