• pluggis

    Min möhippa....... (långt)

    Måste bara berätta om min underbara möhippa i lördags. Jag var informerad om att min M2b skulle iväg på sin svensexa och bli upplockad hemma klockan sex på morgonen. Han blev minst sagt överraskad och de gav sig iväg. Mitt på dagen kom min ena tärna hem till mig och nu började jag verkligen ana att det nog var dags för mig med. In kommer mina kära vänner och dukar upp ett helt bord av läckerheter. Farfar kom och hämtade barnen där de skulle sova. Fick göra både sexlivslinje mm och sedan var det dags att spökas ut för att åka in till stan. jag fick sälja pussar och godis på tåget och sedan fick jag sjunga in en skiva. Efter det var det dags att handla för mina intjänade pengar på en sexshop. Sedan gick vi och käkade och jag fick en massa paket där jag skulle gissa vem det var från. Helt underbart med alla minnen det väckte. Vi satt i ett eget VIPrum och det kändes lyxigt värre. Sedan bar det iväg igen för att gå på RAW på Chinateatern, jätte roligt. Sedan tillbaka till krogen och VIPrummet, där min skiva spelades och där vi möttes av hela svensexa gänget. Efter ett tag så kände vi att det var dags att bege sig hemåt... men fick veta att det "bara" var en anhalt kvar...... Vi leddes till ett hotell där vi fick tillbringa natten tillsammans. Jag är så lycklig och tacksam för denna dagen (samt natten). Ett helt underbart minne att vårda ömt!

  • Svar på tråden Min möhippa....... (långt)
  • Pienaar

    Vad kul att det blev så bra

  • Stardusty

    ÅÅÅÅ vilken underbar möhippa!!! Jag är lite emot att sälja pussar, men vad gör det om man får en hotellnatt med sin m2b???
    Grattis till en lyckad dag måste jag ju säga!!

  • Efter 11 år är det min tur

    Grattis till dig!!

  • pluggis

    Tack för det. Ja jag undrar hur mycket baciller jag fick egentligen, hehe. Men lite får man väl bjuda på! Jag tjänade dessutom ca 300 kronor på bara 20 minuter.

  • Godisråttan

    Det låtter som en underbar dag och kväll.

  • FruRålin080808

    Kul att det blev lyckat...Verkligen bra genomtänkt att låta er sova på hotell tillsammans...Den idén ska jag använda mig av i framtiden om några av våra kompisar tänker gifta sig;)

  • halo08

    Underbart med sådana vänner..

  • bara jag

    Vad kul det låter!! Längtar till min..fast jag e nervös!

  • pluggis

    Jag var också nervös men det blev så roligt och bra på alla sätt och vis. Lyckost er som har eran kvar...

Svar på tråden Min möhippa....... (långt)