• Paeonia

Västeråsbrudar

Jag startar en ny tråd då vår gamla har stängts

Hur går det för er med all planering?

Här kommer en lista från gamla tråden, vissa uppgifter saknas och det finns säkert fler där ute som borde vara med

Skottdagen2008, 29 februari 2008

Martina76, midsommarafton 2008, Ängsö Kyrka

Paeonia, 18 juli 2008, Hubbo Kyrka

MrsDilley, 26 Juli i Surahammar's Kyrka

JoF2008, 2 augusti 2008, Kungsåra Kyrka

Nufsan, 9 augusti 2008, Västerfärnebo Kyrka

LottaAnders, 30 augusti 2008, Surahammarskyrka

Mrs Love, 20 september 2008, Badelunda Kyrka

Rebellen75, 9 maj 2009, Hubbo Kyrka?

Stich, 6 juni 2009, Romfartuna Kyrka

MissU, 18 juli 2009,

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-04 10:38
    Katjakaj, 19 juli, Väsby Kungsgård, Sala

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-26 18:23

Frallan 1, 20 spetember, Skerike kyrka

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • Paeonia

Hallå brudar var är ni??

• Paeonia

Jag tycks ha blivit alldeles själv....

Nu har vi bara 77 dagar kvar.....Idag ska jag träffa sömmerskan

• Paeonia

Ekooooo, ekooooo, ekooooo...........

• katjakaj

Hallå, hallå! Jag är ingen Västeråsbrud, utan bor och gifter mig i Sala. Men nån Salatråd tror jag inte att det finns....
    Vi gifter oss den 19 juli på Väsby Kungsgård. Utomhus... Hoppas på uppehåll!!!! Sen blir det middag och fest på logen! Lite "bondbröllop" kan man nog säga...

• Paeonia

Klart du får vara med

Jag har lagt in dig på lista.

19 juli, dagen efter oss!!! Hoppas hela helgen på fint väder
    Vi ska inte ha fest efteråt utan endast mingel utanför så vi är också i behov av solsken.

• katjakaj

Verkar vara tomt på Västråsare här...

Paeonia: Hur går det för er? Hur ligger ni till i planeringen?

• Paeonia

Jag inbillar mig att vi ligger bra till men så kommer jag på saker som gör att jag känner mig stressad. Kom på häromdagen att våra pass måste förnyas......

Annars tror jag att det är inom kontroll....hmm kanske inte. Måste nog göra en lista......

• Frallan1

Här är ennu en blivande brud från västerås. Vi gifter oss den 20 september i Skerike kyrka. Planeringen är i full gång...mycket är det minsann!
    Har någon tips på bra och billig frisör för håruppsättning/sminkning? Man blir ruinerad av alla poster som man har

• Paeonia

Välkommen hit! Jag har lagt in dig på listan

Jag ska både sminka mig och få håret uppsatt på Unik, men de är väl inte direkt så billiga.......

• Frallan1

Tack!
    Man får kolla runt en hel del. Har lyckats med att beställa bröllopstårtan från Wenströmskas bageri/konditorlinje. Och det var rejält billigt!
    50 pers för 1000 kronor alltså 20kronor/bit.
    Å andra sidan så har jag lyckats få klänning/bolero för 2000 så jag ska banne mig unna en uppsättning och sminkning och inte känna att det är svindyrt!
    ha det!

• AnLiGul

Hej!

Här har ni ytterligare en brud i trakterna runt Västerås, närmare bestämt Surahammar. Det börjar närma sig med stormsteg för oss nu, vi kommer gifta oss på lördag nästa helg!

Det mesta börjar falla på plats nu. Häst och vagn från kykran till festen är klart. Klänning och tillbehör ska hämtas på tisdag, på onsdag kommer Magdalena och gör provuppsättning och sminkning. Fredag ska jag in till Västerås och Make Up Store för att få naglarna fina. Sedan blir det till att hämta bord och stolar och ställa upp dessa under fredagsem/kvällen. Snittar och tilltugg ska också göras på fredag likaså salladen. Som tur är kommer vår vän Marie som ska hjälpa oss under festen på lördagen med allt det praktiska, att komma över redan på fredagen så vi hinner gå igenom allt som ska göras. Phuuu....

• Paeonia

Välkommen hit AnLiGul!

Vad härligt med häst och vagn Vi försöker få tag på någon typ av transportmedel, det slutar nog med någon vacker amerikanare.

Nu har ni inte långt kvar alls Spännande, är du närvös?

• Paeonia

Lycka till Martina76 Idag smäller det!!!!!!

Svar på tråden Västeråsbrudar