• Sirlgrid

2 Timmar på dig, sedan går planet till London.

Jag har utsetts till toastmadam på min bästa kompis bröllop.

Nu funderar jag (inte bokat - ännu) på möhippan.
    Eller, MIN möhippa för henne.
    Kommer självklart ordna en med alla kompisar också!

Tänkte inviga en del i hennes närvaro, för den här grejen fixar man inte mol allena.

Skall boka två nätter (3?) i London för henne och mig.
    (Vi har "planerat" hundra gånger under våra 29 år som bästisar att åka utomlands, men det har alltid kommit något ivägen!)

Antingen talar man om det typ någon vecka i förväg, fastän man redan ordnat med pappan-blivande mannen och Jobbet - ledigt etc.

Eller, så fixar man allt i förväg, och dyker upp två timamr innan planet lyfter ( innan vi måste checka in...) och säger åt henne att packa.
    (Självklart vet då familjen om att hon skall iväg.)

Det vore ju så kul att "bara dyka upp", men det kanske ÄR bättre att få planera lite med henne också?...

Låter det vansinnigt?...

• Svar på tråden 2 Timmar på dig, sedan går planet till London.
  • Efter 11 år är det min tur

Dyk upp...skit kul jag hade blivit skitglad
    Lycka till

• AnnaochHenrik

Planera själv, och förvarna henne ett par timmar innan avfärd tycker jag! Vilken höjdaröverraskning! Jag hade blivit jätteglad!

• Sirlgrid

*moaahaha*
    Joo, det lutar såklart åt det....
    Det vore ju så kul, tycker jag!!

Det "värsta" är att Londonflyget avgår 07.05 på morgonen om man åker en fredag...

*hehe* Ringa på dörrn runt 04 snåret?!!?!!
    JiiiiiHAAAAA!!

London, eller Barcelona kanske?..
    Hmmm... Får fundera lite, men London, DET vore ju kul!

• 20080802

Ja ja ja ja ÖVERRASKA!!! Jag skulle älska det (när väl chocken lagt sig)

• Efter 11 år är det min tur

You go girl...

Sirlgrid skrev 2008-04-25 20:04:28 följande:
    *moaahaha*Joo, det lutar såklart åt det....Det vore ju så kul, tycker jag!!Det "värsta" är att Londonflyget avgår 07.05 på morgonen om man åker en fredag...*hehe* Ringa på dörrn runt 04 snåret?!!?!!JiiiiiHAAAAA!!London, eller Barcelona kanske?..Hmmm... Får fundera lite, men London, DET vore ju kul!
  • FruRålin080808

Överraska=)Kan du inte skicka ett vykort från någon "mystisk person" några dagar innan...kanske med Englandsmotiv??

• Lövings

överraska men prata med familjen långt i förväg så de hinner spara pengar till henne om hon ska ha lite fickpengar och så kan de förbereda så gott det går om hon behöver något inför resan.
    Kul att överraska mitt i natten=)
    haha...

• esset50

Ej kompis hippade sin brud m liknande upplägg. Hon hade dykt upp kl 23, för planet skulle väl gå ca 4,30 o det var en bit att köra. Det hade blivit jättelyckat!

Överraska henne

• frida79

Vilken rolig idé!
    Överraska! Helt klart!!! :)

• vintergården

WOW du får gärna överraska mig oxå =)

Jag hade blivit mer än överlycklig, visst får man väl hjärtat i halsgropen när det ringer på dörren kl 03,30 men va f*n. Det sväljer man snart, låt bara blivande maken få vara med i planerandet =)

Lycka till o berätta hur det gick sen......

Svar på tråden 2 Timmar på dig, sedan går planet till London.