Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Annorlunda förlovning... Sagan om Ringen tankar....

Väldigt romantiskt tänkt :)
    Lycka till

• Thailand 08
    daniel2008 skrev 2008-04-26 16:23:13 följande:
    Tackar för den positiva feedbacken, då var jag inte helt ute och cyklade iaf :) Har också funderat på om halsbandet blir lite "fel" istället för en ringen. Vet inte riktigt om hon skulle nöja sig med ett halsband, eller vill ha en ring också.... Skulle köpa två förlovningsringar åt oss båda om jag kunde men det kostar ju väldigt mycket om man vill han några av de man tycker är snyggast så tänkte vänta tills bröllopet då vi har mera pengar, om hon nu nappar på min ide med halsbandet :) Om inte så får vi väl vänta med förlovning något år till....Ska försöka höra lite diskret och kolla vad hon tycker om ringar vid förlovning och så och hoppas att jag kan få fram lite.
    Det finns ju billigare allternativ än guld,så kan ni ju byta ut dom senare om ni vill
  • Thailand 08
    daniel2008 skrev 2008-04-26 20:12:37 följande:
    Hittade även dessa ringar, 825 för två st förlovnignsringar kan väl inte vara så dyrt? Måste ju vara rätt så billigt?www.guldshop.com/silverline-k901-p-291.html
    Nästan som våra fast dom var ännu snyggare dom du hittat!
    Fattar inte att det finns sånna killar som du.Vet din tjej om att du hänger på BT???
  • Thailand 08
    Cira skrev 2008-04-27 11:25:30 följande:
    Om du vill köra vidare på LOTR-temat så har jag ett litet tips. När jag fick mitt Evenstarhalsband av min blivande var han tvungen att importera från England men nu för tiden säljs de faktiskt i Sverige på Cinema Replicas!www.cinemareplicas.com/
    Vilkrn häftig sida!
  • Thailand 08

Fröken Larsson skrev 2008-04-28 07:18:47 följande:

Thailand 08 skrev 2008-04-27 11:29:34 följande:
    Jag vill genast ha nästan allting därifrån.. *filmfreak*
    Jag ser oxå på väldigt mycket film.hittade ett halsband + en sååå snygg ring!
Svar på tråden Annorlunda förlovning... Sagan om Ringen tankar....