• sofili

    Igår kl. 11.30....

    ringde det på min dörr, utanför står det en kille i skinnställ och säger att han har fått i uppdrag att hämta mig och köra mig till ett ställe...nu var det dags för möhippan...!!!
    Han körde en tur genom stan och runt omkring, sen körde han mig till våran lilla flygplats som vi har i Trollhättan och där fick jag gå av och han åkte iväg.
    Framför ingången stod den en väska, ett kuvert och en alkoläsk.
    I kuvertet låg den en flasköppnare och en biljett tur o retur till Stockholm, jaha...sthlm tänkte jag, det är ju alltid trevligt men att åka själv..???
    Iallafall kom jag inte in för dörrarna var låsta så efter ett flertal försök till att få komma in så hoppade alla mina vänner fram bakom hörnet med världens gapskratt och kameror i högsta hugg.
    Vi skulle inte till Sthlm utan åkte vi ner till Gbg där vi åkte till en foto studio där jag blev sminkad och fotad av en super trevlig och duktig tjej!
    Vidare hem igen till Thn där mina vänner bokat relaxavdelningen på ett hotell där vi drack champagne, bastade och gjorde ansiktsmasker och hårinpackningar osv..gjorde oss iordning och så vidare till en restaurang där vi åt tre rätters och festade heeeela kvällen...!!!

    En helt PERFEKT möhippa enligt mig!!!!
    Är väldigt trött idag men det var det värt..!!!

  • Svar på tråden Igår kl. 11.30....
  • FruHamberg

    Låter som en mysig hippa!! Vad härligt för dig

  • Ninni74

    Gud va kul det lät.. det e skönt när det blir såå lyckat!.
    Vad hette fotografen?

  • sofili

    Hon hette Cecilia...hennes studio hette Fotograf Cecilia..
    Någon som du känner till?

  • Ninni74

    Ja men gud va kul.. Jag va där i fredags och gjorde en secret box fotografering till min M2b. Jag tyckte hon va hur bra som helst. Ångrar inte en sekund att jag gick till henne.

  • sofili

    vad roligt..
    tycker också hon var super bra, väldig enkel att ha att göra med, fick mig att slappna av framför kameran (blir alltid stel som en pinne..!!)och sååå trevlig tjej!
    Nu tog ju jag bara "vanliga" bilder så jag kan tänka mig att det kändes bra för dig som ändå "visade" lite mer än mig om du förstår vad jag menar..

  • valkyriana

    Vad kul!!!!
    Jag är ju så nyfiken på vad jag kommer att få göra!!!

  • sofili

    ja det var verkligen fantastiskt!!!
    går fortfarande runt och tänker på det...ha ha..!!!

  • valkyriana

    Det tror jag det. Den karamellen får man suga länge på.
    Har de tagit din blivande än? Eller vet du när?

  • sofili

    nej det har dom inte gjort ännu...
    på lördag blir det och han tror att han ska jobba så de kommer att hämta honom på jobbet efter att han jobbat typ 1 timme..

Svar på tråden Igår kl. 11.30....