Han har inte fått en svensexa!
I fredags fick jag min möhippa och det slog mig att det var sista helgen innan bröllopet och min karl har inte fått en svensexa än.
Jag förstod att marsalken (som bor i göteborg med) nog inte vetat att det ofta faller på denna att fixa och inte hittat någon annan att fixa istället. Har varit så mycket så jag har glömt kolla heller.
Vi gifter oss alltså på lördag om sex dagar och det märks på han att han är besviken att han inte fått någon. Och alla hans vänner är rätt sprida i olika bekantskapskretser, den bästa vännen här i sthlm får barn nu vilken dag som helst så han har väl haft för mycket att göra och marsalken bor som i göteborg och ingen annan har väl tagit sig för att fixa.
Marsalken kommer upp på onsdag så jag tänker att man kanske kan hjälpa honom att panikfixa något roligt tills på torsdag, sätta han i kontakt med vänner här i sthlm och så.
Någon som vet något roligt man kan göra på dagen, typ gokart eller något liknande som man kan boka i Stockholm(helst norra, nära danderyd)? Och lite annat kul som inte innehåller allt för mycket alkohol, eftersom vi har massor att göra på fredagen (och egentligen torsdagen med, men som jag tänker att jag nog kan hålla ställningara vid då) och sen bröllopet på lördagen?