• excalibu

Tipsa mig om brudtärne/vännersgåvor??!! Snälla

Hej ska gifta mig 5 juli i hagaparken..min barndomsdröm, i min barndomsdröm så var alla mina 4 vänner som jag kännt sedan vi var ca 5-6 år och i år fyller vi alla 29:) Alla var mina brudtärnor... men tyvärr av olika skäl kunde jag inte ha dem som tärnor alla 4 utan endast 2 av dem.
    MIn fråga är och jag ber innerligt om råd då jag letat mig galen efter något fint att ge till de 4 samt en till mig själv...dvs alla vi 5 ska ha samma sak..som ska symbolisera våran vänskap, kärlek mm..MEN JAG HAR INGEN ANING... det jag vill ge hamnar notan på ca 600 per person och det har jag inte råd med:( SÅ jag behöver tips, ideer, råd om vad som helst som kan vara perfekt för detta?!!!
    Tackar och jag hoppas att jag får många svar..många nya ideer då alla mina har tagit slut:( Och gärna lite billigare sådana:)
    Puss och kram till er alla och lycka till

• Svar på tråden Tipsa mig om brudtärne/vännersgåvor??!! Snälla
  • stinakina

Nåt smycke?? likadana armlänkar, fotlänkar? kanske??

• knivstabrud

Jag fick ett halsband från min kusin när hon gifte sig. En silver stav som set står ÄLSKA i.
    Tror att man kan välja vad man vill ha för ord så du kanske kan välja ett som påminner er om er barndom?

• Junibrud08

Tänkte föreslå ett sånt där halsband med en rund berlock där det står tex Lycka, Kärlek... Man kan tex gravera in sina barns namn etc. Tyvärr vet jag inte vad dom heter men det brukar finnas ganska mycket annonser om dom.

• matteve

Jättesöta!!

8 augusti 2008 skrev 2008-04-28 06:18:52 följande:

Jag köpte dem varsitt armband ifrån www.roughdesign.se
  • excalibu

Hej tack så mycket... 8augusti= jättesöta...men svårt att hitta en som alla gillar, däremot hittae jag saker som jag vill ha:) synd bara att jag har köpstopp till mig själv enligt fästmannen:)
    Till matteve= Klockren present..lite dyrt enligt min blivande man..men ska kankse smussla lite:) puuusss
    Fortsätt gärna tipsa:)

• 8 augusti 2008

Jag köpte olika armband till dem.. eftersom att de fått likadana klänningar och skor.. så tänkte jag att de skulle få något som var lite olikt och som de kan ha i framtiden med...

Svar på tråden Tipsa mig om brudtärne/vännersgåvor??!! Snälla