Rosa,Vitt och Silver helt fel fräger till jul???
Vi gifter oss i December och jag har funderat på färgtemat Ljusrosa,Vitt och Silver men är det helt fel färg för ett vinterbröllop?
Vi gifter oss i December och jag har funderat på färgtemat Ljusrosa,Vitt och Silver men är det helt fel färg för ett vinterbröllop?
Nej, varför det. Det är ni som bestämmer vilka färger ni vill ha. Bara för att man gifter sig i december behöver inte allt vara julrött, grönt och guld...
Det man möjligen kan tänka på är att utbudet på affärerna (dukar, bordsdekorationer mm) kan vara begränsat när det gäller "våriga och somriga färger" ju närmare december man kommer, men vaför inte sprida på kostnaderna?
Vi gifter oss midsommar o har temat mörkrött o svart så varför skulle inte ni kunna ha lite ljusare färger på vinterbröllop, Tycker helt klart ni kan ha de färgerna om ni vill det.
Vi gifter oss 31/5 och har färgtema mörkröd , vit och murgröna.
Har alltid velat ha rött och vitt på mitt bröllop så varför ska jag låta årstiden bestämma???
Sen är det ju som Impala58 säger att utbudet med rosa kanske är begränsat då , men det är ju bara att planera och handla nu under våren då rosa är populärt.
Silver brukar ju däremot finnas även vid jul...
Välj efter er t tycke och smak och ta det som känns rätt för er
Lägg in lite frostade snöflingor i dekorationen och det kommer kännas hur bra som helst!
Tack för alla svar har inte haft riktigt tid att kolla in sidan så mycket. Jag har redan börjat göra i ordning vissa saker eftersom jag inte är en pysselmänniska måste jag göra efter mitt humör så jag är hårt på gång med ljusrosa,vitt och silver. Tack för alla tips! :)
Tack för alla era svar. Har inte riktigt haft tid att kolla runt på bröllopstorget på länge, men har redan börjat på med vissa saker eftersom jag inte är någon pysselmänniska måste jag göra efter mitt humör. Men tack för alla era tips! :)
Nej, kombinationen rosa, vitt, silver är ALLTID snygg, oavsett årstid! Tycker jag.