Hade så kul på min möhippa :-)
Vill bara skriva av mig för min möhippa var på lördagen och jag hade så kul! Dessutom är jag jättestolt över min lillasyster, som (bara) är 16, att hon hade lyckats ordnat den
Först knackade min syster på på dörren och gav mig ett brev, varpå hon sprang iväg. Jag fick instruktioner att packa med finkläder och skor och därefter bege mig till det ställe som var beskrivet i brevet. Där fanns en kompis med följande brev till nästa ställe o.s.v. Varje kompis ställde en fråga och om jag svarade rätt så fick jag ett glas cider
När jag äntligen hade samlat ihop gänget så försvann alla andra utom chauffören och min syster. Jag fick ögonbindel på mig och sattes i en bil och kördes till en lite större stad. På vägen fick jag lyssna på kärlekscitat
När vi kom fram var alla kompisar jag samlat ihop där. Vi satte oss på en öl ute på gatuterass (jag hade fortfarande ögonbindel på). Därefter gick vi upp ovanför restaurangen, där jag äntligen fick ta bort ögonbindel. Jag blev så överraskad att jag inte visste vad jag skulle säga. Jag skulle få testa på sumobrottning! Det var superkul (fast också svettigt och tugnt) Vi fick några "fina" bilder på oss därifrån
Efter att vi tvättat av oss och sminkat om oss så gick vi till en mysig restaurang och åt himla gott! Senare gick vi till en åbåt och drack cider i kvällssolen. Något mer festande blev det inte på någon klubb eftersom min syster ju inte slapp in någonstans. Men det gjorde inget för jag hade ändå jättekul!