• Trisen

Hade så kul på min möhippa :-)

Vill bara skriva av mig för min möhippa var på lördagen och jag hade så kul! Dessutom är jag jättestolt över min lillasyster, som (bara) är 16, att hon hade lyckats ordnat den

Först knackade min syster på på dörren och gav mig ett brev, varpå hon sprang iväg. Jag fick instruktioner att packa med finkläder och skor och därefter bege mig till det ställe som var beskrivet i brevet. Där fanns en kompis med följande brev till nästa ställe o.s.v. Varje kompis ställde en fråga och om jag svarade rätt så fick jag ett glas cider

När jag äntligen hade samlat ihop gänget så försvann alla andra utom chauffören och min syster. Jag fick ögonbindel på mig och sattes i en bil och kördes till en lite större stad. På vägen fick jag lyssna på kärlekscitat

När vi kom fram var alla kompisar jag samlat ihop där. Vi satte oss på en öl ute på gatuterass (jag hade fortfarande ögonbindel på). Därefter gick vi upp ovanför restaurangen, där jag äntligen fick ta bort ögonbindel. Jag blev så överraskad att jag inte visste vad jag skulle säga. Jag skulle få testa på sumobrottning! Det var superkul (fast också svettigt och tugnt) Vi fick några "fina" bilder på oss därifrån

Efter att vi tvättat av oss och sminkat om oss så gick vi till en mysig restaurang och åt himla gott! Senare gick vi till en åbåt och drack cider i kvällssolen. Något mer festande blev det inte på någon klubb eftersom min syster ju inte slapp in någonstans. Men det gjorde inget för jag hade ändå jättekul!

• Svar på tråden Hade så kul på min möhippa :-)
  • Dolliver

Gud vad roligt! Precis som en möhippa ska vara; busigt, spännande, ovetandes, i goda vänners lag, roligt och härligt!

Längtar till min egen...

• bofinkarna

Åh! Va genomtänkt och mysigtr det låter!

• Matte Fritz

Låter underbart Trisen.

Just så vill jag att min svensexa ska bli (fast utan ögonbindeln)!

Har man bara goa vänner kommer man långt...

• Anki1979

Min syster e 15 år och vad jag vet har hon tagit hjälp av några av mina vänner så det ska bli kul o se hur min möhippa blir *nervös*

• BlivandeFruJohansson

Min syster är lite över 19 så henne får ja passa mig för Men min tvilling ville inte ha nån möhippa när hon gifte sig men de fick hon ändå! Men den va som TS, mysig & rolig me vännerna. Så hoppas min kommer bli likadan! Dom vet att ja inte kommer göra nått som ja inte vill! Men är ändå jätte nervös!!

• Miss Blue

Låter som en superhärlig möhippa!
    Försöker att inte ha några förväntningar på min kommande möhippa (ja, jag VET att det kommer att bli en, men inget mer!), men det är svårt när man läser om så här lyckade möhippor

• Thai Brud 2009

Ts - Låter som en kanon möhippa. Jag håller på att planera min bästa väns möhippa och tänkte höra vad du fick för typ av frågor, då när du svarade rätt och fick ett glas cider? Tänker ha likadant men har verkligen idétorka om vad vi ska ställa för frågor. Behöver hjälp!!

• RosaPärlan

Den möhippan lät hur kul som helst!!

Svar på tråden Hade så kul på min möhippa :-)