• patti87

finns det fler som..........

finns det fler som kommer o ha slöjan för ansiktet när ni går in i kyrkan? och låta er man ta upp den när han ska kyssa er? ;)

detta är min dröm :) så jag kommer o ha min slöja för ansiktet i kyrkan och sen på festen kommer jag ha den hängandes bak i håret :)

är bara lite nyfiken hur ni andra kommer o ha de :)

• Svar på tråden finns det fler som..........
  • bridesilly

Har funderat över detta. Det är ju på grund av det som slöjor är i två lager, just för att man ska kunna vika över den. Men ser det konstigt ut om man har det?

• patti87

jag tycker att det absolut inte swr konstigt ut :) det är helt romantiskt och vackert o ha slöjan för ansiktet :) fast det är ju min åsikt om det :) alla får ju tycka vad dom vill.

• bridesilly

Ja jag tror nog att det skulle vara väldigt vackert men så var det nån som sa i en tråd att man ser kanske ser ut som ett spöke som skrider ner för altargången å sen dess har jag funderat på hur jag vill göra med det.

• patti87

hihi ett spöke? absolut inte! det är ju jätte fint!!! men som sagt alla har ju sin åsikt om det hela...jag tycker bara att det är vackert :) gör som du själv känner :) jag kommer iallafall o göra så som jag skrivit :)

• bridesilly

ja jag funderar å funderar på detta. Det är ju som så mycket annat man har med sig från barndomens förställningar om bröllopet att man ska ha slöja framför ansiktet

• patti87

när jag provade min klänning, satte kvinnan i affären även dit en slöja och direkt för ansiktet :) jag fastande för den slöjan direkt! jag kände mig iallafall fin i den och inte som ett spöke ;) hihhi och sen på festen kommer jag ha den som "vanligt" där bak i håret , den är lika fin då med tycker jag.

skulle gärna vilja läsa den tråden där någon skrev om att man ser kanske ut som ett spöke när slöjan är för ansiktet ;) vore kul o läsa :)

Svar på tråden finns det fler som..........