Fotograf i Uppsala?
Är det någon som kan tipsa om bra fotografer i eller omkring Uppsala?
Är det någon som kan tipsa om bra fotografer i eller omkring Uppsala?
Hej!
Vi har bokat en fotograf som verkar jätte trevlig. Hon hade massor med ideér och helt ok priser. Jag har hört andra som har varit jätte nöjda med henne också så jag tror att hon blir jätte bra. Just nu funderar jag på att boka en secret box också (om jag törs.) Här har du adressen till hennes hemsida www.anglafoto.se/
Tack för tipset Ska kolla upp det.
www.rowasfoto.se kanske kan vara ett tips? Hon har fotat åt bekanta som blev kanonnöjda!!!
Arepa
Tack, hon hade ju kanonpriser!!!
Ja, vi ska a Rowasfoto! Har träffat henne, hon var trevlig och verkar duktig. Jag uppskattar en fotograf som inte "bestämmer" allt utan som är ung och kan ge råd, men låta en komma med egna idéer. Dessutom har hon bra priser och man kan få ALLA bilder på skiva som blir bra!
evigkärlek
När ska ni gifta Er? Skulle vara kul att få se hur Era bilder blev och vad ni tyckte
Vi hade fotograf eva jakobsson
jätte jätte bra är hon..kan verkligen rekomendera henne.
sen kan jag varmt rekomendera fotogra martina rengren...
hur gulligt som helst och tar väldigt vackra bilder plus att priserna är fantastiska...
Lycka till
Vi gifter oss i Oktober, så dröjer ett tag innan man får se bilderna.. men hon har ju några brudpar på hennes hemsida och hennes blogg som man kan kika på. Sök på Rowas foto bara.
Eva Jakobsson är jätteduktig, säkert Uppsalas bästa! Men det beror på om man vill lägga ned så mycket pengar. Tyvärr får man inte rätten att göra vad man vill med bilderna, framkalla på egen hand osv. vilket man ofta får för amatörfotografer.