• Qirona

Busiga nätter - spännande eller...?

Jag har läst några trådar här om "52 romantiska veckor" och jag tycker att det verkar som en mysig liten grej att göra tillsammans. Jag undrar nu om någon har erfarenhet av "52 busiga nätter"? Skulle vara kul att ge den till min m2b som en liten morgongåva kanske, men man vill ju inte att det ska vara helt galna grejer . Någon som vill vara snäll och dela med sig?
    /E

• Svar på tråden Busiga nätter - spännande eller...?
  • sara 2008

Är lite olika grejer, typ ge din respektive massage, ordna en mysig middag men även lite mer vågade grejer, men det är ju bara att välja vad man vill göra, passar det inte så tar man bara ett nytt. Vi ser det mest som lite inspiration och idéer

• Qirona

Ok, men det låter ju bra. Då ska jag nog ta och beställa ett direkt .

• Fröken Larsson

Var köper man detta? Låter mysigt ju..

• Qirona

Titta under "Kärlek" på www.presentkuriren.se Där finner du också ett med "52 romantiska veckor". Tänkte köpa det sistnämnda redan nu och sedan ge bort det andra som en liten morgongåva.

• Paeonia

har beställt 52 busiga nätter men de har inte kommit än och det är väl dessutom 'skraplotter' så jag kan inte se vad det står på dom än.......

• Fröken Larsson
    Qirona skrev 2008-04-29 11:44:13 följande:
    Titta under "Kärlek" på www.presentkuriren.se Där finner du också ett med "52 romantiska veckor". Tänkte köpa det sistnämnda redan nu och sedan ge bort det andra som en liten morgongåva.
    Å tack!
Svar på tråden Busiga nätter - spännande eller...?