• majsannio

    Ingen hippa här heller...?

    Jag hör till de brudarna som verkligen skulle uppskatta en väl planerad och rolig möhippa. Det behöver inte vara en dyrbar historia, bara tjejerna kommer och vi har kul.
    Nu är saken den att jag jobbar varannan helg och har således inte så himla mycket att vinka på.
    Det finns en helg i maj som passar mig, men då sak sambon ut och jaga bäver...(vi har tre barn)Eller också så ska han inte alls det utan på svensexa. Men då är det lika illa för då är det iaf jag som är hemma med barnen...:(
    Ifall det inte skulle bli ngn skulle jag nog bli mest besviken på att de inte verkar tycka att det är värt att lägga ner tid o pengar på lilla mig.
    Jag hoppas iaf att min blivande får en svensexa som han sent ska glömma

  • Svar på tråden Ingen hippa här heller...?
  • hannipaj

    he he, jaga bäver... har lite dålig humor jag vet...

    men du kan säkert va lugn, i de hippor jag varit inblandad så har vi i hemlighet fixat ledigt åt "offret"!

  • egensinnig

    Eller så ska han iten alls jaga utan var ahemm m barnen o du på hippa?

  • Kärleksvindar

    tror faktiskt att han lurar dig så du åker på en riktigt dunder hippa...var lugn bara!!Viklet datum i maj var det du kunde???

  • majsannio

    Jag kan bara den 10 maj, resten av helgerna fram till bröllopet jobbar jag...
    Fast det är inte han som kommit på det där med jakten utan han blev tillfågad av en kompis om han ville hänga med.

  • Kärleksvindar

    Då kommer dom ha möhippa för mig den 10 maj...kul!!Då ska jag tänka på dig verkligen ..

  • Kärleksvindar

    jo, men han har säkert bara sagt så för du ska ha möhippa tror jag

  • majsannio

    Jasså! Hur lyckades du klura ut det nu då?

Svar på tråden Ingen hippa här heller...?