• 31 Maj 08

Hihi.. Idag ska mannen ut på svensexa! :D

Godmorgon på er alla! :)

Någon mer än jag som sitter vaken?

Jag sitter och väntar på 5 killar som ska komma instormandes här med huligantutor och igångkörning av vårat brandlarm för att sedan ta med min blivande man på svensexa.. HAHA

Det ska bli så jäkla roligt å se hur han kommer reagera!
    Han ligger och sover just nu.. har jobbat natt också till på köpet!

Han ska tydligen få "åka skidor" i Uppsala idag. Och alla som känner till Uppsala vet ju hur mycket folk det kommer vara i stan idag HEHE, så kul att han ska få göra bort sig lite

Han hade nämligen tänkt åka lilla Vasaloppet förut när det var, men det blev aldrig av så idag ska dem tydligen klä ut honom med en assexig skiddräkt från 80-talet + skidor Och så ska han få sälja blåbärssoppa och skidvalla bl.a mitt inne i stan.. Åhh, jag hoppas att det tas mycket kort Så bor du i Uppsala, håll utkik!

Vad har era män fått göra på sina svensexor? Vore kul å få höra lite

Ha det så bra idag!

• Svar på tråden Hihi.. Idag ska mannen ut på svensexa! :D
  • 080724

hi hi ... så roligt han kommer få det.

• bara jag

Hehe, låter roligt!! Stackaren har inte fått sova...
    Vi gifter inte oss förrän 5 juli så vi har varken haft möhippa eller svensexa ännu

• Anki1979

Låter himla kul :)
    Själv e jag också väldigt spänd på min möhippa och även mannens svensexa men jag har inte hört något alls... Jag får väl börja oroa mig efter nästa helg *hehe*

• starchick

Spännande!! Min ska ut på lördag, han tror att han ska på en kompis svensexa hihi undrar just hur förvånad han kommer bli!!!

• 31 Maj 08

Anki1979: Hehe.. har d bliuvit någon möhippa eller svensexa än då? :)

starchick: HAHA, hur gick det för honom, blev han förvånad?

Här e lite bilder från min killes galna svensexa:
    www.mattiash.has.it

• 31 Maj 08

starchick: Såg att vi gifter oss samma dag, roligt!

Svar på tråden Hihi.. Idag ska mannen ut på svensexa! :D