• Therece

Gästbok

Har köpt en stor gästbok från Lagerhaus för 169 kr med vitt, matt tyg på utsidan. Skrivit med guldpenna på framsidan datum o våra namn (temfärger guld o vitt!). Är detta för enkelt tycker ni? Vårt bröllop går rätt så mkt i enkelhetens tecken

Men där är stora vita blanka blad, skriver ni frågor eller annat i era gästböcker...? Jag hade tänkt att folk får skriva vad som kommer från hjärtat spontant i stunden...

• Svar på tråden Gästbok
  • EnaOline

Therece det låter som en väldigt fin idè.
    Om du vill skriva frågor, så läste jag någonstans här på BT att paret, hade skrivit frågor såsom: vad tror du/ ni att brudparet kommer att göra om tio år. Lite kul fråga tycker jag! ;)

• Kärlek ger näring åt själen

Therece- Jag tycker det låter som en super fin idé
    Jag kan skriva upp lite frågor som står i vår gästbok om du vill ha frågor.
    Annars så tror jag att det är fint med att låta gästerna "speak from the hear" sas

• hajhaj08

Vi hade också en enklare bok. Sedan tog syrran kort på samtliga gäster innan och efter vigseln, ensamma, i par eller i grupp. Jag hade förberett fotostora papperslappar som syrran sen skrev namnen på dem hon fotat åt rätt håll (vågrätt eller lodrätt taget foto), placerade ett foto per sida och sedan fick gästerna skriva på sin sida. Det blev verkligen jättebra och skojigt i efterhand att ha bra bilder på alla gästerna där man bla ser hur alla var klädda och så!

• hajhaj08

Vi framkallade alltså bilderna i efterhand och bytte ut papperslapparna mot färglada bilder ;) Om jag nu inte var tydlig alltså...hehe

• weinlove

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 18:40:21 följande:

Therece- Jag tycker det låter som en super fin idé Jag kan skriva upp lite frågor som står i vår gästbok om du vill ha frågor. Annars så tror jag att det är fint med att låta gästerna "speak from the hear" sas
    skriv gärna frågorna till mig med om du vill dela med dig :) har lite problemns med den biten.

Weinlove Will do

• EnaOline

jag vill också ha frågorna om du vill? ;)

• Therece

Vilka bra tips - tack snälla!

Kärlek ger näring åt själen - Jättegärna!!

hajhaj08 - Vilken kul grej!!

Sure.. Lägger in dem imorgon om det är okej Ska snart duscha o hoppa i säng *skrattar*

Här kommer mina frågor som finns i min bok :

mitt namn......

Dagens höjdpunkt.....

Brudparet passar ihop därför att ....

Ett gott råd till bruden...

Ett gott råd till brudgummen....

Komentar om möhippan/Svensexan...

Därför kommer jag att minnas denna festen....

Min hälsning till brudparet....

det är egentligen inte frågor utan snarare ledord

Så lite så Bara kul att hjälpa till

Svar på tråden Gästbok