• FL08

Ingen ordnar möhippa...

Jag är så himla ledsen... Jag hade faktiskt verkligen sett fram mot en möhippa. Det hade inte behövt vara ngt avancerat, bara jag hade känt att mina vänner hade tänkt på mig. Nu verkar det som om ingen tar tag i det, fastän min blivande har hintat till den vän som står mig närmast. Har ingen tärna och det är mindre än en månad kvar till bröllopet. detta kanske är något som känns som en skitsak om ett tag, men just nu känner jag mig så väldigt ensam och bortglömd...

• Svar på tråden Ingen ordnar möhippa...
  • patti87

förstår dig evrkligen att du kanske känner dig glömt och ensam.... men dina vänner kanske har en hemlighet.... man brukar väl ha möhippan en vecka innan bröllopet??? eller är jag helt ute och snurrar??? :)

• patti87

usch massa stav fel :P menade verkligen och glömd.

• Joji

Men det finns ju tid kvar! 1 hel månad = tre helger! Räkna inte bort möjlighten ännu!!!!

Tror att många inte lägger möhippan bara en vecka innan, eftersom man har så mycket att ordna med = kan bli stressigt, men man vet ju aldrig!

Håller tummarna för din skull!!!

• patti87

okej, jag trodde bara det :) vet egentligen inte vart jag fått de ifrån att man har den en vecka innan bröllopet. men jag själv skulle nog vilja ha den minnst 2 veckor innan eller kanske till och med 3....för en vecka innan bröllopet är man säkert ganska stressad :P

• majsannio

Med 1 mån kvar är det gott om tid! Såvida du inte jobbar helger så är det ju lungt!
    Man behöver inte ha en tärna för att få ett bröllop, det finns många som inte har det men blir hippade ändå.
    Själv måste jag erkänna att jag inte tror att jag får ngn hippa heller. Ganska tråkigt faktiskt...:(

• patti87

jag kommer hemmel inte o ha en någon tärna, vill helt enkelt inte ha det :) ska ha 3 små flickor som kastar rosenblad istället :)

• Joji

Min kompis hade inga tärnor, men jag som Toastmaster tog tag i det, och tog hennes andra nära vänner till hjälp... Så bjöd vi med alla tjejer som var bjudna på bröllopet på Möhippan...

Det behövs alltså ingen tärna, vem som helst av dina vänner kan sägas ha lika stor del/ansvar i att ta tag i det tycker jag...

• Soon and very soon

känner med dig! hoppas de tar tag i det hela!

• snippy 19juli

gud vad tråkigt. det är ju en del av bröllopet. det kanske kommer! lycka till.

• Brud 080823

Tänker precis på samma sak. Jag jobbar 4 lördagar på raken sen så är jag ledig en,helgen efter ska jag på en vän hippa och helgen efter det så gifter jag mig. Så det är en lördag på 6 veckor som de kan hippa mig. Så chansen att alla kan då är minimal..så jag får väl inte hoppas för mycket. men jag skulle känna som dig om jag inte skulle bli hippad.

FL08 skrev 2008-05-02 18:44:00 följande:
    Jag är så himla ledsen... Jag hade faktiskt verkligen sett fram mot en möhippa. Det hade inte behövt vara ngt avancerat, bara jag hade känt att mina vänner hade tänkt på mig. Nu verkar det som om ingen tar tag i det, fastän min blivande har hintat till den vän som står mig närmast. Har ingen tärna och det är mindre än en månad kvar till bröllopet. detta kanske är något som känns som en skitsak om ett tag, men just nu känner jag mig så väldigt ensam och bortglömd...
  • annecy00

Herregud, lugn, det är ju en hel månad kvar! Har aldrig gjort en möhippa tidigare än så före ett bröllop, men ungefär 2 veckor innan. Tänk inte så om dina vänner!!! Stressa ner...........

• annecy00

Dessutom är det lite småkul att hlla er på halster......;))

Svar på tråden Ingen ordnar möhippa...