viktväktarna
Skapar en ny tråd för oss viktväktare eftersom den gamla stängdes.
Här peppar vi varandra och delar med oss av med- och motgångar på vägen till målet!
Skapar en ny tråd för oss viktväktare eftersom den gamla stängdes.
Här peppar vi varandra och delar med oss av med- och motgångar på vägen till målet!
Hur går det för er?!
Här går det katastofalt dåligt!!! Är nästan framme vid målvikt och det är kanske det som gör att jag fallit ur.... Har ätit helt galet i TRE dagar nu... Idag MÅSTE jag komma tillbaks till pointsräknandet innan det är för sent! Hittils har det gått bra....
Började i Tisdags så bra och räknade points, men nu har jag slaravat redan... suck!
Har mindre än tre månader på mig att komma i form. Så jag måste ta mig samman nu =)
Usch, det går i perioder...har de senaste dagarna hetsätit POLLY!!!!! Inte bra, har å andra sidan gått ner 9,1 kg men ser inte fram en´mot vägningen på onsdag...Jag är rätt bra på att motionera faktiskt, går minst en timma om dagen utöver att jag en del dagar i veckan styrketränar & crosstrainar.
Inhandlade en stegräknare i februari & har gått med i tappa.se mäter ALLT & det är en jättebra motivation.
Kram
//Veronic@
Jag har det jäkligt trögt just nu, men hoppas att det blir bättre snart. När solen kommer kan man ju cykla mer till jobb osv.
Mmmm... träna är inte min starka sida, men nu när det är soligt och skönt ute blir man ju iaf lite mer motiverad att ta en promenad!!
Ska prova klänningen igen på tisdag!!!!
Hade förra veckan 0,3kg kvar till målet, men efter helgens ätande ser det inte lika bra ut..... Men jag tror nog att den kommer att passa! Den var lite trång förra gången och jag har nog gått ner 3 kg sedan dess.
Det gör det säkert!!!! Fast själv måste jag gå på mötena för att hålla mig motiverad....
Funderade på varför ingen skriv i gamla tråden... så såg jag att den stängt.
Är det nån som har nå bra förlag på frukost? Jag hatar frukost. Brukar göra smoothi men börjar tröttna. Fil är uteslutet då jag i en gång för länge sedan.. drack fil med sprit i med sugrör.. det var ju tävling & vad gör man inte för att vinna... Ung & dum..
Hur hade ni klarat långledigheten? Jag hade bara gått upp 1hg så jag var skapligt nöjd för jag trodde jag hade gått upp ett kilo.
Så nu är det 3 hg till 10% målet.
Hej tjejer!
Vill bara önska er lycka till med kampen mot kilona. Jag har varit och är fortfarande viktväktare och klarade att gå ner 25 kilo. Vill bara säga att det är trögt ibland, men kämpa på, känslan när ni väl gått imål är fantastisk! Och man FÅR slarva ibland, skulle vi inte göra det skulle vi bli tokiga på köpet !
Lycka till!
Kram Blivande Fru Book