hehe alla verkar ju bo i skåne! :)
ringar: har du nåt gammal guld som ligger hemma som du inte använder? eller kanske har din mamma/mormor/vännina nåt guld hemma? Vi fick två gamla förlovningsringar och det gjorde drygt 1000 spänn som delbetalning på våra ringar.
Blommor: Ja titta vilka blommor som är speciella för årstiden och plocka själv! googla på hur man gör, det finns nog en hel del! eller välj att från blomsteraffären en väldigt enkel bukett, kanske bara en enda solros eller liknande. Då kostar det bara några hundra. Man måste ju inte ha en 2000kronors-bukett :P
Jag köpte ett skitsnyggt halsband på Glitter, det måste ju inte vara dyrt och jättemaffigt direkt. :P
Kolla gärna på tradera, där beställde jag bröllopsbubblor, jag fick betala 79 kronor för 10 stycken inkl frakt. Där kan du säkert hitta snygga dekorationer oxå!
Du kan ju som sagt leta upp nån fotoskola i närheten, eler så går du inte på www.fotosidan.se, där hittar du både proffs och glada amatörer som lagt ut sina bilder. Kanske hittar du nån som du gillar som inte nödvändigtvis är proffs!
Det är det jag kan komma på nu :P
Jen82 skrev 2008-05-04 23:45:00 följande:
Skåne :)Vi har INTE ringar alls. Jag förlorade min förra sommarenInte en enda dekoration.Inga blommor klara men de ska göras själva så billigt som möjligt.Inte nåt halsband har jag heller..Inte underkläder..Ingen gästbokVi måste betala LOKAL Fotografen tårtan ska be om hjälp med två av dem.Ska önska oss bidrag till bröllopsresan.Jag ville så gärna ha bröllopsbubblor men de lutar åt vita solros frön.Tack