• jelikr

Nu kan jag sluta oroa mig...

Har oroat mig hur länge som heslt för min möhippa men det hade jag inte behövt
    I lördags kom killgänget och tog min m2b så jag slappnade av och tänkte att det var lugnt den helgen men strax efter kom mina kompisar och syrror och hämtade mig , de hade minsann ordnat barnvakt.
    Blev rätt nervös , men det gav med sig under dagen.
    Fick en tiara på huvet och sen bar det av till Örnsköldsvik.
    Vi åt först en god lunch , sen fick jag spela in två låtar i en studio , För att du finns och Han går som en karl , naturligtvis skulle jag ju få in Jonny nånstans i låtarna.
    Mina kompisar slapp dock inte undan för de blev tvungna att köra på den andra låten HAHAHA
    Sen blev det mjukglass och så skulle jag måla min m2b.
    Sen bar det av till VeroModa där vi hade hela affären och två tjejer som jobbade där för oss själva i 1,5 tim efter stängning.
    Vi fick prova kläder i massor med bra hjälp och fick 20% på allt vi handlade.
    Jag skulle få välja ut outfitten för kvällen (som de skulle betala) men det slutade med att jag fick 8 plagg för över 1000 kronor av dem. Skitkul
    Sen blev det lite singstar , ombyte , make och frisering i en lägenhet och så drog vi ner på Statt och åt en god buffe och blev sen kvar där på schlagerklubben till in på natten.
    Vi dansade , sjöng karaoke och hade skitkul!!!

Jag hade en helt underbar dag , de var såååå snälla .
    Att jag inte behövde göra nåt pinsamt eller klä ut mig mer än en tiara på huvet visar bara att de verkligen känner mig väl
    Blir spännande att höra låtarna på bröllopet för det gissar jag ju att jag kommer få göra , suck!!!

• Svar på tråden Nu kan jag sluta oroa mig...
  • FruRålin080808

Vad kul att det blev lyckat=)
    Gulliga vänner...Hoppas att du slipper göra låtarna "live" på bröllopet;)

• jelikr
    FruRålin080808 skrev 2008-05-05 23:24:00 följande:
    Vad kul att det blev lyckat=)Gulliga vänner...Hoppas att du slipper göra låtarna "live" på bröllopet;)
    Ja fast jag hade faktiskt tänkt sjunga en låt live på festen.
    Brukar sjunga lite i kyrkor och så , men det är värre att höra sig själv inspelad
  • Aleta

Låter kul!
    Och vilken ovanlig grej med affären!

• Mikabella

Vilken rolig dag!! Så skönt att slippa "pinsamheter". Glad för din skull...jag väntar fortfarande på min...lite nervös...

• Miss Blue

Åh vad kul!
    Låter som du fick en toppen-hippa!!!!
    Kram kram

• Ankan80

Va roligt det lät!
    Grattis till en lyckad möhippa!

• jelikr

Tack alla!!! Det var verkligen en superdag , och hade jag vetat det i förväg hade jag ju sluppit oroa mig såååå lääänge

• jelikr
    Mikabella skrev 2008-05-06 07:47:23 följande:
    Vilken rolig dag!! Så skönt att slippa "pinsamheter". Glad för din skull...jag väntar fortfarande på min...lite nervös...
    Du kommer säkert få en underbar dag , Lycka till
  • jelikr
    Aleta skrev 2008-05-06 07:41:02 följande:
    Låter kul!Och vilken ovanlig grej med affären!
    Ovanlig trodde jag oxå men det visade sig att det var rätt vanligt med möhippor där...
    Tyckte det var en skitkul grej iaf
    Sen att jag fick en massa kläder gjorde inte saken sämre

Jag tycker alltid att jag är så tjock och har svårt att hitta kläder som inte är för tighta , så det hela gick ut på att jag skulle få prova kläder jag aldrig skulle prova annars...
    Nu upptäckte jag till min förvåning och glädje att jag inte alls såg så tjock ut i tighta kläder.
    Fick oxå en knallgrön tröja som jag annars skulle travat rakt förbi eftersom jag inte är så förtjust i grönt , men tydligen passade jag jättebra i den färgen och känner mig jättefin i den.....
  • Fröken Larsson
    jelikr skrev 2008-05-06 19:41:27 följande:
    Ovanlig trodde jag oxå men det visade sig att det var rätt vanligt med möhippor där...Tyckte det var en skitkul grej iafSen att jag fick en massa kläder gjorde inte saken sämreJag tycker alltid att jag är så tjock och har svårt att hitta kläder som inte är för tighta , så det hela gick ut på att jag skulle få prova kläder jag aldrig skulle prova annars...Nu upptäckte jag till min förvåning och glädje att jag inte alls såg så tjock ut i tighta kläder.Fick oxå en knallgrön tröja som jag annars skulle travat rakt förbi eftersom jag inte är så förtjust i grönt , men tydligen passade jag jättebra i den färgen och känner mig jättefin i den.....
    Härligt när det blir så! Så trevligt att känna sig snygg. Förresten så är du inte tjock det minsta, för jag har smygkollat i ditt galleri minsann (moahahaa) och det är en mycket fin tjej som står och strålar i sin brudklänning där...
  • jelikr

Fröken Larsson skrev 2008-05-06 19:45:49 följande:

Härligt när det blir så! Så trevligt att känna sig snygg. Förresten så är du inte tjock det minsta, för jag har smygkollat i ditt galleri minsann (moahahaa) och det är en mycket fin tjej som står och strålar i sin brudklänning där...
    Tack , det värmde
  • matildaochniklas

Låter verkligen som en rolig hippa! Kul med kläderna

• grabbarna

låter som en toppedag..lite avis blir jag allt för jag kommer garantrat inte få nån möhippa.....

• jelikr
    grabbarna skrev 2008-05-09 11:52:59 följande:
    låter som en toppedag..lite avis blir jag allt för jag kommer garantrat inte få nån möhippa.....
    Varför tror du det???
    Ingen som kan ta tag i det?
  • grabbarna

nej precis det är liksom jag som brukar ta tag i dom där grejorna

jelikr skrev 2008-05-09 13:05:16 följande:
    Varför tror du det???Ingen som kan ta tag i det?
  • jelikr
    grabbarna skrev 2008-05-09 14:54:33 följande:
    nej precis det är liksom jag som brukar ta tag i dom där grejorna
    Du kanske kan be din m2b att hinta lite åt nån syster , värdinna eller kompis...
  • Lilla Puh78

Hoppas min blir lika rolig. Räknar med att det blir när som helst nu, gifter mig om 4 veckor. Har ingen aning om vad som väntar, men här hemma ligger ett hemligt paket som jag inte får öppna, men det ska ligga lättillgängligt... Det har legat där uppe på ett skåp och hånat mig i två veckor snart, så snart kan jag inte hålla mig längre.

Svar på tråden Nu kan jag sluta oroa mig...