Nu kan jag sluta oroa mig...
Har oroat mig hur länge som heslt för min möhippa men det hade jag inte behövt
I lördags kom killgänget och tog min m2b så jag slappnade av och tänkte att det var lugnt den helgen men strax efter kom mina kompisar och syrror och hämtade mig , de hade minsann ordnat barnvakt.
Blev rätt nervös , men det gav med sig under dagen.
Fick en tiara på huvet och sen bar det av till Örnsköldsvik.
Vi åt först en god lunch , sen fick jag spela in två låtar i en studio , För att du finns och Han går som en karl , naturligtvis skulle jag ju få in Jonny nånstans i låtarna.
Mina kompisar slapp dock inte undan för de blev tvungna att köra på den andra låten HAHAHA
Sen blev det mjukglass och så skulle jag måla min m2b.
Sen bar det av till VeroModa där vi hade hela affären och två tjejer som jobbade där för oss själva i 1,5 tim efter stängning.
Vi fick prova kläder i massor med bra hjälp och fick 20% på allt vi handlade.
Jag skulle få välja ut outfitten för kvällen (som de skulle betala) men det slutade med att jag fick 8 plagg för över 1000 kronor av dem. Skitkul
Sen blev det lite singstar , ombyte , make och frisering i en lägenhet och så drog vi ner på Statt och åt en god buffe och blev sen kvar där på schlagerklubben till in på natten.
Vi dansade , sjöng karaoke och hade skitkul!!!
Jag hade en helt underbar dag , de var såååå snälla .
Att jag inte behövde göra nåt pinsamt eller klä ut mig mer än en tiara på huvet visar bara att de verkligen känner mig väl
Blir spännande att höra låtarna på bröllopet för det gissar jag ju att jag kommer få göra , suck!!!