aj aj aj det är väl en bruds värsta mardröm.
Yllo skrev 2008-05-07 07:49:34 följande:
Oj, det där låter lite som det ställe jag beställde min tärnas klänning i Beställde klänningen i god tid och den kom 4 dagar innan bröllopet så tärnan hann aldrig prova den (min styvdotter som bara är hos oss vararnnan helg). Eftersom dom faktiskt insett att klänningen skulle bli försenad hade dom dock tagit fram en reservplan. Jag och min tärna var dit helgen innan och provade ut en annan klänning (rätt modell, fel färg) som dom nålade upp i rätt längd. När vår klänning äntligen dök upp så var det bara för dom att kolla på "reservklänningen" hur mycket som skulle läggas upp.Det som också är lustigt är att när jag var till butiken ett tag senare och hämtade en annan klänning (hade köpt en galaklänning till mig) så såg jag hur ägaren satt i telefon med en brud. Detta var en fredag e.m. och ägaren förklarade för bruden att hennes brudklänning inte kommit och att dom inte skulle kunna leverera klänningen till bröllopet som var följande dag!!
[/citat]
Hoppas att den kommer å m inte att dom har skaffat fram en annan klänning åt er
Syrran79 skrev 2008-05-06 23:18:12 följande:
[citat]
Ja jag hoppas det! Vet inte hur vi ska lösa det annars. De i brudbutiken verkade inte heller ha en plan B utan de förlitar sig på att den kommer. Personalen har varit toppen där annars så jag hoppas att de håller vad de lovar.