• anna 2008

Jag vill läsa fler bröllopsberättelser!

Hej alla gifta och ogifta BT-vänner!

Vi är många som hänger här läääääänge under planeringen inför våra bröllop men det är förvånandsvärt få som delar med sig av berättelser från den stora dagen vilket jag tycker är lite tråkigt. Bröllopstidningar och riktiga reportage i alla ära, men jag vill gärna läsa fler "äkta" bröllopsberättelser och - inte minst - se bilder!!!!

Så, kom igen nu ni nygifta eller ni som gifter er snart, kom ihåg att skriva några rader och visa några bilder efteråt .

Jag får vänta till i september, men då lovar jag att återkomma !

• Svar på tråden Jag vill läsa fler bröllopsberättelser!
  • brumme lisa

Gifte mig igår och kan bara säga att det är en dag jag kommer minnas för alltid!
    Så mycket kärlek! Inte bara den mellan mig och min man, den känner jag ju varje dag, men alla våra släktingar och vänner som kommit bara för vår skull, som rest långt och som hittat på roliga spex och fina tal bara för att de ville va med på vår dag! Egot växte, jag kände mig superfin, och all nervosistet var borta, jag bara njöt!
    Hoppas ni får en lika fin dag!!

• anna 2008

Grattis brumme lisa!

Jag är lite nervös för att bli nervös , men det kanske släpper allt eftersom (hoppas!).

• brumme lisa

Ja, jag var mest nervös över att jag inte var så nervös som jag trodde jag skulle vara... klarade tom av att äta lunch, jag hade inte räknat med att jag skulle få ner en bit på hela dan innan...

• pandis2405

Jag gifter mig på lördag! Jag lovar att återkomma med berättelse Åker dock till Italien direkt efter, så det dröjer lite...

• Akvavit

Jag gifte mig i februari, och det finns en lååång berättelse på min blogg, uppdelad i 3 dear. Eller 4 om man räknar efterspelet också. Men läs gärna om du vill och orkar. Har inte skrivit nåt mer sen dess i den bloggen, så det står överst.
    blogg.gamman.se/akvavit/index.asp

Ett skäl till att det saknas bröllopsberättelser är nog att man ofta lägger dem i sina datum- eller platstrådar som man hängt i och "lärt känna" folk i, och inte skapar en ny tråd bara för sig själv. Så gjorde jag i alla fall...

Svar på tråden Jag vill läsa fler bröllopsberättelser!