• kexet80

Bröllop i Juni och har just plussat

gaaahh hur ska jag göra med min klänning? som ni förstår av rubriken så är jag gravid igen och min klänning jag beställt från Millys kommer ju säkert inte att passa. Hur ska jag lösa detta. Måste jag leta ny klänning tror ni??

• Svar på tråden Bröllop i Juni och har just plussat
  • Augustibruden 2008

Vilken vecka kommer du vara i på er bröllopsdag?

Kanske du ej hinner gå upp så mkt tills dess...?!

Jag gick upp fort m andra barnet m det tar sin tid innan det syns på mig.

• Limbolight

tror säkert att den kommer att fungera.
    Det är ju trots allt bara en månad kvar. Skulle den strama lite kan säkert en sömmerska fixa till den...

• blommisen

du gifter dig ju nästa månad så då kommer det ändå inte hänt något med din kropp kan jag nästintill lova, om du är orolig så rör på dig lite extra, med nr 2 syntes magen runt v. 16 så oroa dig inte

• kexet80

ok jag får hålla tummarna och röra på mig som sagt. vill verkligen inte behöva fixa en ny klänning. man har så mycket annat i tankarna ändå eller vad säger ni :)

• kexet80

jag kommer vara runt v 11 på bröllopsdagen. har tänkt att vänta med o berätta att vi ska ha en till liten tills på bröllopet.ska bli kul o se hur de reagerar. kommer vara 1år mellan de yngsta barnen.

• pojomo

grattis. I värsta fall så får du väl sy ut lite. Men tror inte att det är nån fara

• Augustibruden 2008

Grattis förresten!

I vecka 11 syns det ej, så tänk positivt o ta extra promenader

• ollesmamma

grattis!! tror inte heller det är någon fara..o skulle du hinna gå upp lite så är det säkert inte mer än att en sömmerska kan lägga ut klänningen lite... lycka till! vilken fantastisk bröllopspresent!

• Anja 19 juli 2008

Gtattis

Jag har oxå exakt ett år mellan mina yngsta.

Och jag håller tummarna att du inte ska hinna få någon mage att tala om, men det går ju fortare när man redan fått barn innan.

I v. 11 med första barnet såg man INGENTING men med tvåan såg man liiite och med trean såg jag ut som i v.20 haha...

• Anja 19 juli 2008

Men jag är övertygad om att du ändå kommer att komma i din klänning Träna magmusklerna så att magen inte kan bukta ut hur mkt som helst... är ju därför man fortare blir stor när man redan har varit gravid, för att magmusklerna inte har samma motståndskraft som innan.

• blommisen

Oj glömde ju skriva GRATTIS , jag håller tummarna för att du slipper illamående el jobbig trötthet

• valkyriana

Grattis!
    Du behöver nog inte ora dig. Som folk sagt innan. Promenera och situps.

• valkyriana

Och försök att inte äta för mycket för att hålla illamåendet borta. (det gjorde jag sist...)

• patti87

i vilken vecka är du i?? magen kanske inte hinner växa så mycket till juni??

grattis !

• patti87

jaha läste just att du skulle vara i vecka 11 när bröloopet blir...men då behöver du ju inte oroa dig nog för att klänningen inte ska passa...:)

• AnnaochHenrik

Grattis! Har du snörning i din klänning? I sådana fall borde det ju inte behöva vara några problem...
    Hoppas att du kommer i klänningen!

• kexet80

nej jag har ingen snörning bak. men som ni nämnt innan att i värsta fall får jag sy ut den lite. det ordnar sig. tack alla! :D

• TheMi

Grattis och lycka till med klänningen! Jag plussade oplanerat i februari(gifter mig också i juni)och hade jättepanik över min klänning( kommer vara i v19) men det verkar lugnt för min del. Jag har snörning som tur är, men klänningens modell spelar också stor roll, en del är mer förlåtande mot magen än andra För min del är det inte magen som är det största hotet utan brösten!

• avil

Grattis,o ta det lugnt.Visst kan det synas i v 11!!! Men klänningen går att sy ut lite.Helt säkert. Visa den o prata m sömmerska så kan hon säkert fixa det närmare.

Svar på tråden Bröllop i Juni och har just plussat