• bara jag

Efterlyser någon ansvarig på BT ang bordsplaceringsverktyget

Hej. Jag och många här inne har haft stora problem med bordsplaceringsverktyget här på BT. Detta är den åttonde gången jag provar igen och det slutade med att jag lade ner hela projektet. SNÄLLA! Finns det någon ansvarig som kan ordna det?
    Tack på förhand

• Svar på tråden Efterlyser någon ansvarig på BT ang bordsplaceringsverktyget
  • Masha

Bröllopsguiden på internet har utmärkta bordsplaceringsverktyg som FUNGERAR.

• Pumpkin

Berätta mer exakt om vad som är problemet så ska jag vidarebefordra det direkt till vår webutvecklare

• La chica fresa

Jag upplever att hela sidan är svajig. Ibland går det inte att komma in och ofta låser det sig. Vad gäller bordsplaceringen får jag inte upp något handverktyg vid stolarna trots att jag godkänt pop-up fönster.

• Pumpkin

Hmm, driften av sidan har varit ganska stabil de senaste veckorna, mig veterligen. Förutom driftstoppet en gång/natt. Vad är det då du tänker på?

Handverktyg?

La chica fresa skrev 2008-05-11 20:17:54 följande:
    Jag upplever att hela sidan är svajig. Ibland går det inte att komma in och ofta låser det sig. Vad gäller bordsplaceringen får jag inte upp något handverktyg vid stolarna trots att jag godkänt pop-up fönster.
  • f1bride

Personligen tycker jag att BT är toppen! Bordsplaceringen har aldrig krånglat och jag har använt den några gånger (för att jag ändrat mig stup i kvarten)

• Bridezilla Light

Jag har märkt att när man väljer uppdatera efter att man lagt in namn så går det inte att ändra något mer.

• GME76   080802

Har jag också upplevt. Tycker det är skitjobbigt att använda. Och så står inte namnen när man ska uppdatera så man får gissa. Har visserligen inte varit inne där på ett tag då jag gav upp och inte orkade lägga in mer än några namn p g a krånglet.

• johansdotter

Hmmm....jag kan inte ens använda dom?
    Det står att jag måste bli medlem först....men jag är juh redan det...och inloggad???

• 2augusti2008

Fungerar alldeles utmärkt för oss! ?????
    skumt

• Camsan

Har samma problem med att få dit namnen när man har uppdaterat. Får backa tillbaka och tjorva..

• Lövings

Har också varit med om samma problem..
    Fick hålla på en jäkla stund.
    Vet inte om jag har lust att uppdatera det med allt jobb som krävs.

• Fejs

Samma här namnen syns inte och när man flyttar på en person så syn det heller även fast man sparar inte förrän börjar om från början. Mycket irriterande.

Svar på tråden Efterlyser någon ansvarig på BT ang bordsplaceringsverktyget