Limousine
Hej allihopa!!
Jag undrar ifall någon av er har/kommer att använda sig av Royal Limousine i Göteborg?
Och isåfall vad har ni för erfarenheter av dom?
Hej allihopa!!
Jag undrar ifall någon av er har/kommer att använda sig av Royal Limousine i Göteborg?
Och isåfall vad har ni för erfarenheter av dom?
har varit i kontakt med Tony, han är väldigt serviceinriktad, men tycker det är dyrt med 2300/ timma, istället hittade jag en som tar 1000/ timma...från kungälv...
Aaa, det är ganska dyrt ja..Vem har du anlitat då?
han heter christian och har town car limousine...
www.towncarlimousine.net
hemsidan är inte uppdaterad men numret och kontakt formuläret funkar
Tack så mycket =)
varågod...ska själv ringa han idag och kolla att det är säkert vi fått bilen, då han skulle skickat faktura för en vecka sen men inte fått den...
sen sa han til mig att han ska höja priset på bilen så kan inte lova att det kostar d som jag fått...får fråga...
Jag hörde av mig till Royal Limousine och fick ett pris som senare ändrades då de förstod att vi skulle gifta oss (det framgick inte av det första mailet). För de 1000 extra kronorna de ville ha (enkel väg) fick man inget extra.
precis, säger man bröllop ändrar han priset...
Okej, det är så dåligt, för så fort det e bröllop så är det jättedyrt, men inte annars..!!
ja, royale limousine har dom finaste bilarna, men den jag hittat är fin den med...bara dålig kontakt med han som har limon, kan vara för jag rä så dålig på att ringa...
Det där tycker jag är jättefult faktikst, man får ett pris och sedan höjs det bara för det är bröllop, det är ju samma sträcka och tid det rör sig om. man skulle ju egentligen gå via konsumtupplysningen med sånt, men vem orkar
ja precis, dom tog ju upp det på plus sommar sist...helt sjukt
Aa, precis..Men då har man många företag å anmärka på isåfall, det har man ju inte tid o lust med..
nu har jag fått tag i han och svar på min fråga varför inte fakturan kommit. Han hade blandat ihop mig med en annan men min tid är bokad och han skickar det ikväll...
Men det va ju bra..Såg iof att Tony har en helt ny bil och den andra är en 94:a, så det har nog oxå med priset å göra..
ja, men den är fräsch för det, var och kolla på den idag...jättefin verkligen...