• lillaj

Börjar bli lätt orolig:-)

Varit med och ordnat en möhippa nyligen och i lördags var jag med på en annan och i aug gifter ju vi oss och jag kan ju alla fall tro och hoppas att jag får en möhippa. Men jag kan inte låta bli att oroa mig för hur min möhippa blir för något lite "styggare" inslag kommer ju garanterat. Jag hoppas och håller tummarna för att mina vänner anordnar en rolig och snäll möhippa åt mig och att jag får en rolig dag tillsammans med mina vänner! En kompis kompis som skulle på möhippa fick höra att kompisarna ordnat så hon skulle få göra flera aktiviteter som hon inte alls egentligen uppskattar och sånt tycker inte jag är särskilt roligt alls.. Visst ska det vara lite bus men inget elakt eller jättetaskigt.. Oroar ni er? Hur känner ni kring detta med möhippa?

• Svar på tråden Börjar bli lätt orolig:-)
  • Waersta

paniiiiiiiiiik!!!!!!! :-d

• Majsis2008

hehe jag hade lite panik jag med, men sen var tjejerna snälla ändå...det är bara och prata lite om det så vet dom vad du gillar och inte gillar...du ska ju ha kul...m2b svensexa var lite värre än min möhippa, så är ofta killarna som är lite elaka

• 20080301

Jag hade två hippor och vi var bara ute och åt middag och satt och snackade en massa skit. Passade mig perfekt

• KIKKIHOLMBLAD

Jag är som tur var inte ett dugg orolig. Mina vänner vet att jag inte uppskattar "förnedringar" och det har jag även klartgjort.

Svar på tråden Börjar bli lätt orolig:-)