• Gräddnos Maja

Hjälp, näbbkläder?

Nu är det de här med klänningar till våra tre näbbar, de är 4,6 o 9 år gamla och vi har inte budget att köpa för dyra klänningar och jag hittade en jättefin som jag tyckte om på Ellos men den finns inte i större storlek till tjejen som är 9år. Någon som har något bra tips? Som sett en fin klänning, helst vit eller möjligen ljusgrön o som sagt inte för dyr och som kankse kan finnas i storlek till alla tre?

Kramiz

• Svar på tråden Hjälp, näbbkläder?
  • Januari2009

Var inne på KappAhl för ett tag sen, de hade jättesöta klänningar. Minns att jag såg minst en som var vit.
    Det är ju skolavslutning snart så det finns nog en hel del ute i affärerna! Lycka till!

• juma

Tänkte tippsa om KappAhl men det var redan gjort ser jag. Dom har iallafll en jätte söt vit klänning som jag blev lite sugen på att köpa till mina tjer men vi gifter oss inte förän nästa så det kändes lite förtidigt.

Lycka till med letandet=0)

• Gräddnos Maja

Tack så jättemycket!

Det ska jag gå o titta på!

Jättebra!

• jelikr

Kappahl har jag oxå precis sett flera fina klänningar bla vita.
    Sen såg jag jättefina även på H&M och Cubus....

• Gräddnos Maja

Ja jag fick tips på jobbet på cubus också så jag ska kolla in de, har redan kollat lite på H&M på nätet o hittade inte så mycket men de kanske har mer ute i affärerna?

• Barnaengeln

brukar finnas mer ute i affärerna än på hemsidorna.

• Gräddnos Maja

Vad bra, då ska jag kolla runt lite på allihoppa....

• Barnaengeln

tänkte säga halens men insåg att dom inte hade barnkläder i huvutaget finns det nå fler affärer tro

Svar på tråden Hjälp, näbbkläder?