• Ilbäcksan

Grundlurad Dolly Parton-kopia

Så hände det och en dag som jag aldrig hade kunnat tro! Jag skulle ha hem svärmor och mina föräldrar på middag för att de skulle träffas innan bröllopet, vi hade bestämt tid och allt. Min käre sambo säger att jag ska gå och duscha så gör han frukost för vi måste ju hinna städa, handla och göra oss iordning innan de kommer kl. 1500
    Jag gick upp och duschade långt och länge och kom sedan ner, väl nere ser jag min sambo sätta på vår bergsprängare och ser lite pillimarisk ut, hehe. "9 to 5" drar igång och sen bröt allt ut, alla tjejer springer fram och skriker rakt ut. Jag blev rejält chockad och jag kommer aldrig glömma känslan, jag skulle ju ha besök!! *s*
    Allt med mina föräldrar och svärmor var iscensatt för att jag inte skulle misstänka något.
    Vilken dag det var, 25 grader varmt och klarblå himmel!
    Jag blev utklädd till Dolly Parton och fick uppträda med låten "9 to 5" på ett jippo i Viby en bit utanför Örebro. Sen fick jag lära mig dansa linedance och fick äran att åka en Corvette-68 och känna vinden i håret(hrm, peruken) *s* Sen fick jag äntligen på mig lite "normala" kläder och vi gick ut och åt på ett fint matställe och efteråt bar det iväg till krogen.
    En hellyckad dag!

• Svar på tråden Grundlurad Dolly Parton-kopia
  • GME76   080802

Ha ha va lyckat !! Grattis.

• ha en bra dag

Åååå vad kul!
    Blir alltid bäst när blivande bruden inte anar något!
    Grattis!

• BlivandeFruJohansson

KUL!!! Grattis

• bara jag

hehe...vad kul! Längtar till min egen..

Svar på tråden Grundlurad Dolly Parton-kopia