• Pyron

knäpp dröm

jag hade värsta sexiga underbara drömmen inatt.
    Jag drömde att jag träffade en ny kille bara dagarna före bröllopet. Vi hade det så underbart tillsammans - en del detaljer är verkligen inte barnsäkert.

Grejen är att han såg ut precis som min m2be.
    Helsjukt.

Är det någon drömtydare här?
    Kan det vara så att jag drömmer om det underbara sexet som vi inte har haft på länge, bara för att jga såå gärna vill ha det, men inte orkar pga sjukdom?

• Svar på tråden knäpp dröm
  • Soon 2 be Mrs

Hehe jag är defenitivt inte en drömtydare men jag skulle tro att du känner dig nervös bara.. Jag har också drömt liknande, antingen att jag hittar en ny eller är otrogen men det är antingen min fästmans ansikte eller hans personlighet i den nya/älskaren.
    Jag tror det handlar mer om att man är nervös. Jag tar det som ett tecken på att jag verkligen älskar honom men rädd är jag defenitivt. Tvekar inte en sekund på min kärlek till honom men visst blir man lite fundersam. En dröm kan bero på något i ditt undermedvetna som har med framtid, dåtid, saker du sett eller hört senaste tiden och fantasier..

Tror du tolkar dina drömmar bäst själv!

• weinlove

En till som också har drömt konstiga drömmar sistone. Senast i förrgår drömde jag att jag hamnade i fängelse för att jag hade uppfunnit en sak som gjorde att man kom snabbare fram genom stan. Helsjukt. Men gissa om jag blev glad när jag vakna :)

• lillabruden

kan det vara så att du älskar honom på nytt så att säga? Sen kan ju dem barnförbjudna inslagen vara att du är väldigt sugen men inte kan...

Låter mest som att du verkligen älskar honom faktiskt =)

Ofta ska man koncentrera sig mer på känslorna en person ger dig i en dröm då dem kan representera så mycket olika saker. Men det låter som att han ger dig den nykära känslan och att du vill ha det igen..
    men jag kan ha fel

• lillabruden

har du kanske gjort nåt som du vet är rätt men andra dömmer dig för som fel...?

roligt me drömmar tycker jag

weinlove skrev 2008-05-15 16:55:57 följande:
    En till som också har drömt konstiga drömmar sistone. Senast i förrgår drömde jag att jag hamnade i fängelse för att jag hade uppfunnit en sak som gjorde att man kom snabbare fram genom stan. Helsjukt. Men gissa om jag blev glad när jag vakna :)
  • Pyron

Åhh det låter helt underbart.
    så är det nog

• Pyron

*asg* Jag berättade för min man om drömmen. Hans kommentar var: Berätta om de snaskiga detaljerna så vi kan förverkliga dom.

Han är ju bara helt underbar.

• Soon 2 be Mrs
    Pyron skrev 2008-05-16 09:13:24 följande:
    *asg* Jag berättade för min man om drömmen. Hans kommentar var: Berätta om de snaskiga detaljerna så vi kan förverkliga dom.Han är ju bara helt underbar.
    heeeelt rätt !!!
  • rosie101

Jag har också drömt konstigt på sistone. Tyvärr handlar alla drömmar om min m2b om att han lämnar mig för en annan. Senaste drömmen om honom så lämnade han mig på bröllopsdagen!
    Man jag kan å andra sidan drömma om att jag är otrogen med ett ex eller nån annan.

Men det är ju bara drömmar som tur är. Jag har väldigt dåligt självförtroende och får tyvärr inte så mkt "bekräftelse" från min partner så det är säkert därför jag alltid drömmer att han lämnar mig.

• Soon 2 be Mrs
    rosie101 skrev 2008-05-16 12:12:55 följande:
    Jag har också drömt konstigt på sistone. Tyvärr handlar alla drömmar om min m2b om att han lämnar mig för en annan. Senaste drömmen om honom så lämnade han mig på bröllopsdagen!Man jag kan å andra sidan drömma om att jag är otrogen med ett ex eller nån annan.Men det är ju bara drömmar som tur är. Jag har väldigt dåligt självförtroende och får tyvärr inte så mkt "bekräftelse" från min partner så det är säkert därför jag alltid drömmer att han lämnar mig.
    Tror alla drömmer sånt här just på grund av att det är bröllop på g... jag har också drömt att min m2b lämnar mig,i vissa drömmar kommer jag på honom med att han är otrogen...
    jobbigt med såna drömmar...
  • lillabruden

jag drömde inatt att jag hade haft min brudklänning hemma jättelänge och när jag skulle prova den dagen innan bröllopet så var den 4storlekar för stor OCH helt blå!!!!!! Jag försökte dra i den och se om jag kunde sy in den men för varje gång jag drog i sidan så ändrades modellen till en helt annan klänning!!! väldigt ful vill jag tillägga.......... usch nä jag börjar bli tokig

Svar på tråden knäpp dröm