Tema
Är det kostigt att ha svart och vitt som tema? Tärnan i svart och vit klänning? Jag med vit klänning med svart band? Blir det för begravningsaktigt?
Är det kostigt att ha svart och vitt som tema? Tärnan i svart och vit klänning? Jag med vit klänning med svart band? Blir det för begravningsaktigt?
När gifter ni er? Hade nog sett till att ha mycket grönt i min brudbukett då, och är det på sommaren finns det ingen risk att det känns dystert. Och tänk vad lätt du får att matcha andra saker, allt finns ju i svart och vitt!
Nej varför då? Vårt bröllop gick i huvudsak helt i svart
Det är i mitten av oktober. Tänkte isf ändå ha en vinröd rosbukett. Alternativet som planerat med hittills har varit vinrött. Men det finns ju så många variationer av vinröd.
Min sambos kusin gifte sig Juli -06. Bruden hade vit och svart klänning. Svart flor runt buketten och vita och limefärgade blommor. Det var absolut inte dystert eller begravningsaktigt. Kör på det om det är vad du känner för.
Måste bara övertyga m2b isf. Måste boka om hans frockcoat då, med det borde väl inte vara något problem. I värsta fall blir vi av med handpenningen på 200 kr.
Jag tycker absolut att man kan ha svart/vitt! Jättefint!
Kör på det du vill. Med en vinröd bukett kommer det bli så fint!
Tac för alla positiva svar! Har gått och fundrat på detta ett tag, så nu får jag väl ta upp det till diskussion med andra hälften.
Låter jättefint! Har dessutom läst i en modetidning att svart och vitt är årets stora bröllopstrend...
Jag tycker det är coolt!
Låter superfint!