Vars kommer tankarna ifrån? Låångt!!
Hej hej!
Är relativt ny här, så vet inte riktigt om de här inlägget kommer på rätt ställe...provar iaf! =) Vill bara skriva av mej lite, och höra vad ni säger..
Jag är en väldigt "tänkande" människa ska jag kanske börja med att säga...och när jag börjat fundera på nått så är det ibland svårt att sluta.
Jag och min sambo har varit tillsammans drygt 4 år, han är världens snällaste och jag är enormt trygg med honom, vet att han aldrig skulle såra mej! Men "räcker" det att "bara" vara trygg? Jag kan sakna att ligga dubbelvikt av skratt, att bli överraskad med en utflykt eller få blommor..! I vårat förhållande förekommer det inte så mkt romantik, tyvärr. I julas bestämde vi iaf oss för att vi till sommaren skulle förlova oss, allt kändes toppen! Men nu....nu kommer tankarna...är det verkligen så här det "ska vara" är det så här jag vill ha det? Jag blir väldigt lättirriterad på diverse saker..stora som små, och det känns bara inte kul!
Ni som har hållit ihop ett tag, vad känner ni? (Jag skulle helst av allt leva i en romantisk kommedi, men de går kanske inte =).)
Är det "bara" kalla fötter jag känner....eller är det annat? suck...jag är sämst..hjääälp! =)