• gustafmatilda

Mina placeringskort

Jag har lagt upp mina placeringskort i mitt bildgalleri, och vill nu höra viket som ser snyggast ut: de små eller de lite större kottarna? Försvinner de små? Ser de större klumpiga ut? Ska det vara någorlunda samma storlek på alla eller ska man mixa hejvilt?

Kan tyckas vara en liten baggis, men så här på slutat plockar man fram förstoringsglaset och granskar allt extra noga :P

• Svar på tråden Mina placeringskort
  • gustafmatilda

Haha! Vad besvärliga ni skulle vara då ;) Det kanske får bli blandat. Jag får ge mig ut i skogen och se vad det finns mest av...

• gustafmatilda

Tack! Vad roligt att ni gillar dem! Jag tyckte att det är lagom enkelt. Billiga blev de också. Pappret är skarvar från inbjudningskorten och även stämpeln och pennan köpte jag till dem. Man tar vad man har när man har det mesta utom pengar :P

• gustafmatilda

Stämpeln är från Matton, där köpte jag även stämpeldynan i guld. Har ni inte en Mattonbuik i närheten kan du se om de finns på hemsidan www.mattonbutiken.se

• gustafmatilda

Hmm nu har jag tagit in era olika åsikter och studerat fotografierna noga. Jag lutar mer åt de små, möjligen de mellanstora också, men inte den största, den ser lite klumpig ut tror jag nog... Jo, små och mellanstora får det nog bli. Tack alla ni! =)

Svar på tråden Mina placeringskort