Bilder från bröllopet!
Vi har fått lite teaserbilder av fotografen och en del annat som våra gäster tog - här kommer ett litet smakprov!
www.flickr.com/photos/11105207@N04/sets/72157605084259400/
Vi har fått lite teaserbilder av fotografen och en del annat som våra gäster tog - här kommer ett litet smakprov!
www.flickr.com/photos/11105207@N04/sets/72157605084259400/
Ni ser verkligen lyckliga ut. Vilken vacker klänning och blommorna ska vi inte bara tala om de kunde varit gjorda för mig...!!!!!!! Tårtorna ser verkligen delikata ut. Vad va det för smaker?
Vad fina ni är!!
Grattis !!!!
Tack!
Tårtorna var:
* Chokladtårta med mjölkchokladmousse och Valrhonatryffel
* Vaniljtårta med hjortroncurd, hjortronmousse och vit chokladsmörkräm (recept finns i tårttråden)
* Vaniljtårta med hallonmousse och vit choklad- och philadelphiakräm
* Mjölkfri tårta med Oatleys hallonsylt, vaniljkräm och chokladglasyr
Jag, min mor och min syster bakade dem och jag gjorde rosorna i marshmallowfondant (dock använde de de fulaste rosorna till min förtret). De fick dekorera tårtorna på lördagsförmiddagen.
Åh vilka fina bilder! Jättevackra var ni! Jag gillar lockarna i ditt hår! Jag håller med HåKa, tårtorna ser riktigt läckra ut!
Kan inte se något Kommer på en sida där jag inte ser nå tårtor eller nåt sånt. Vad gör jag för fel?
Vad vackra ni! Mkt fin frisyr
fru Bruhn skrev 2008-05-16 15:33:14 följande:
Nä, jättemärkligt att hela länken inte fungerade!
Jag kan heller inte se några bröllopsbilder. Däremot ser jag andra bilder på människor och byggnader.
fru Bruhn skrev 2008-05-16 15:33:14 följande:
Det är märkligt, bilderna ska kunna synas för allmänheten. Men om du går in hit: www.flickr.com/photos/11105207@N04/ ska du kunna klicka vidare till en mapp som heter Bröllop. Direktlänken är www.flickr.com/photos/11105207@N04/sets/72157605084259400/
OBS: Fortfarande nödvändigt att klippa och klistra hela länken, annars går man bara in på flickr.com och inte i mitt fotoalbum.
Jättefina kort å du var supervacker!!! GRATTIS!
Tack!!
Grattis! Ni är ett tjusigt par. Gillar din fina hårprydnad
Grattis - vad vackra ni var! Det ser ut att ha varit en helt underbar dag.
Ni var väldigt fina! Din sminkning var supersnygg!